• Ik heb vakantie, en we gingen vandaag bowlen met een paar vrienden. Daarna gingen we naar de mac. Kwamen we in het dorp een leraar tegen, en wij doorlopen. Denk ik dat ie weg is zeg ik heel vrolijk hoe grote hekel ik aan die vent heb.. heeft ie het gehoord >_<


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Hah, overkomt mij ook wel eens ><

    Laats moesten we tijdens de les Nederlands zolang mogelijk praten met onze buur en die moest dan het laatste zinnetje onthouden wat we zeiden. Ik zei dus 'Ik kan meneer J. echt niet hebben' En die meneer J. is dus mijn leraar Nederlands en dat kind langs me zei dat dan nog voor de hele klas ><


    Listen to what we're not saying..

    oef hahah gênant =3


    Famous Niké

    Dat is balen, zeer balen.
    Ik had dat ook al eens ooit. (:

    wij hebben zooooon enge leeraar Duits. hij heeft mn vriendin een keer aan het huilen gemaakt!

    Ik heb dat altijd :X
    Dan zeg ik iets, en op de een of andere manier staat diegene dan bij mij en hoort dat O.ó

    omg dat had ik ook een keer schaamde me doodxD


    /

    mijn leerkracht draait met zijn oge iedere keer ik een fout antwoord geef xD wat dus veel is xD maar ik ben gwn niet goed in frans!

    mijn leerkracht draait met zijn oge iedere keer ik een fout antwoord geef xD wat dus veel is xD maar ik ben gwn niet goed in frans!

    mijn leerkracht draait met zijn oge iedere keer ik een fout antwoord geef xD wat dus veel is xD maar ik ben gwn niet goed in frans!

    mijn leerkracht draait met zijn oge iedere keer ik een fout antwoord geef xD wat dus veel is xD maar ik ben gwn niet goed in frans!

    mijn leerkracht draait met zijn oge iedere keer ik een fout antwoord geef xD wat dus veel is xD maar ik ben gwn niet goed in frans!

    haha had ik ook met mijn drama- docente


    Hated by many, confronted by none!

    haha had ik ook met mijn drama- docente


    Hated by many, confronted by none!

    weet hij het ineens ook x'D
    nja trek het je niet aan, leerkrachten weten ookwel dat ze kut zijn [ze verdringen het gewoon een beetje] x'D


    You're a star in heaven.

    ooops. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.