• Voor wie wil weten hoe d m&g gegaan is.

    Ik en een vriendin van, mij kwamen met nog anderen mensen die een m&g gewonnen hadden de ruimte binnen waar dat we op lady gaga moesten wachten.
    en ff later kwam ze binnen met blond haar tot net aan haar schouders! met paarse extensions!
    Ze gaf alle winnaars een hand behalve mij,mij gaf ze ne knuffel.Dan ging ze met iedereen op de foto.
    en haar asistende had allemaal foto's bij (a4 formaat) waar dat lady gaga opstond en ze handtekende die allemaal + ze schreef de naam erop van degene waarvan ze op dat moment moest handtekenen.
    dan kon je nog ff wat zegge tege haar.
    Dan vroeg ik of ze mijn cd wou handtekenen en ze zei "natuurlijk" (int engels natuurlijk) ze handtekende mijn cd maar die viel uit haar hande mijne cd half kapot. Ze probeerde da hoeske terug te maken wa maar half lukte :').Ze zei: sorry sorry en ze gaf mij terug ne knuffel. en ze hand tekend terug een foto van haar voor mij omdat ze mijn cd had laten vallen. En dan was het stillaan tijd om afscheid te nemen.
    T was echt super!!!
    detail:ZE was kei vriendelijk en lief.Tegen de franse mensen die gewonnen hadden sprak ze corect en vloeiend frans! en tegen de rest engels.

    en dan ben ik met een vriendin van mij verder gaan kijken naar de pcd.
    voor wie ze wilt bekijken. in de loop van volgende week worden de foto's op de pc gezet.

    dit is al een link naar de gehandtekende foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=108211


    I need you like a heart needs a beat

    Woehoeee.
    Inderdaad, Lady Gaga is echt vet lief. Ik vond ze tijdens het optreden van gisterenavond echt ook lief als ze zo vroeg van of de voorste mensen nog niet plat gedrukt waren :'D.
    X.


    Tanya is de beste.

    er is een link naar de gehandtekende foto


    I need you like a heart needs a beat

    Heb je handtekening gevraagd voor mij??
    En sorry, dat ik niet reageerde op je vraag maar ik zag het pas midden in de nacht.

    ging niet.
    ik kon alleen m'n cd laten handtekenen + 2 gehandtekende foto's
    zoveel tijd om voor iemand anders een handtekening te vragen heb je niet hoor.
    sorry hunn


    I need you like a heart needs a beat

    AAahhh super voor jjee

    ben toch wel jaloerss


    ...

    Coowl!! Ik ben jaloers..

    Oh gosh, Eva. Weetje hoe ik mijn ouders haat nu ? Weetje hoe ik ze nu ouderwets vind. Goooodverdomme johh, ik wou mee ö Door mijn stomme ouders, die weer zo fucking ouderwets moesten spelen, en zo fucking gierig moesten gedragen. Oarrhgtt . Maar ik ben blij dat je het zo leuk vond, lieverd. Ik ben blij dat ze je geknuffeld heeft enzu. & Ik zou blij zijn met een cd van haar die kapot is doooor haarzelf! Echt waar. (K)


    Some people make the world special just by being in it

    WHOA NU WIL IK OOK NAAR LADY GAGA x')


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Oh gosh, Eva. Weetje hoe ik mijn ouders haat nu ? Weetje hoe ik ze nu ouderwets vind. Goooodverdomme johh, ik wou mee ö Door mijn stomme ouders, die weer zo fucking ouderwets moesten spelen, en zo fucking gierig moesten gedragen. Oarrhgtt . Maar ik ben blij dat je het zo leuk vond, lieverd. Ik ben blij dat ze je geknuffeld heeft enzu. & Ik zou blij zijn met een cd van haar die kapot is doooor haarzelf! Echt waar. (K)

    k vind t spijtig dat je niet mocht.
    en bedankt da ge blij bent voor mij.En nu kan ik tege iedereen zeggen da lady gaga mijn cd kapot gedaan heeft. <3


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vind het ook spijtig dat ik niet meekon ofsoo maar njhaa ik kende je dan ook nog niet enzoo x) Maar echt cool van die CD! Euh... Wat staat er eigenlijk op? x)

    (...)
    k vind t spijtig dat je niet mocht.
    en bedankt da ge blij bent voor mij.En nu kan ik tege iedereen zeggen da lady gaga mijn cd kapot gedaan heeft. <3

    Mwaha, bekijk myn quizlet pagina binnen 5 min even : D


    Some people make the world special just by being in it

    ö !! JALOEERSS !!!

    Ik vind het ook spijtig dat ik niet meekon ofsoo maar njhaa ik kende je dan ook nog niet enzoo x) Maar echt cool van die CD! Euh... Wat staat er eigenlijk op? x)

    hoe bedoel je?


    I need you like a heart needs a beat

    Oomg, meisje, ik ben zó jaloers op jou! Jammer dat ze je geen nieuwe cd gaf. Butt, hé, het was Lady Gaga, dus het is haar vergeven x'D.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    (...)
    hoe bedoel je?


    Wat staat erop? Staat er alleen Lady gaga of nog iets anders?

    oo zaligg!!
    ja ik ben ook geweest naar de concert maar bijna iedereen sprak frans
    ma ik had geen m&g gewonne spijtg genoeg
    ma lady gaga is gewoon zaligg!!