• Wie moet nog zwemmen op school? Wij hebben nu een trimester zwemmen in de plaats van LO. ><
    Waar nog?


    x'3


    Listen to what we're not saying..

    ik.
    langleven, holiday.

    Wij nooit, gelukkig. Nu moeten de bruggers 't wel :3 hahaha
    Anw ik moest 't dit schooljaar 1x, voor een alternatieve les.
    Ben niet gegaan. Tief op, ik hoef die mensen niet te zien ik bikini en zelf al helemaal niet.

    Wij hadden dat vorig jaar, nu gelukkig niet meer ><'
    Dat was om de twee weken, en altijd hetzelfde --'

    Wij hadden dat vorig jaar, nu gelukkig niet meer ><'
    Dat was om de twee weken, en altijd hetzelfde --'


    Wij hebben drie jaar hetzelfde gehad, baantjes zwemmen dus. En dit jaar hebben we reddingszwemmen ><


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    Wij hebben drie jaar hetzelfde gehad, baantjes zwemmen dus. En dit jaar hebben we reddingszwemmen ><


    Ohnee >-<
    Gelukkig ben ik er nu vanaf ><'

    Ik heb geen zwemmen met school. [gelukkig]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Bij ons was dat tot en met Groep 3 omdat 1 van de andere scholen(zaten 3 verschillende scholen naast elkaar) bij dat zwembad hier in de buurt is verdronken, sinds die dag mogen geen scholen meer komen zwemmen.
    Het was ook schuld van badmeesters want ze letten hier totaal niet op:S ze praten,praten,praten en nog eens praten.

    (...)

    Ohnee >-<
    Gelukkig ben ik er nu vanaf ><'


    Ohja ><
    Normaal hadden wij dit jaar maar een paar lessen omdat het zwembad zou verbouwd worden nzo. Maar nu konden ze niet beginnen om de een of andere reden en nu hebben we zeker nog zwemmen tot de examens van Pasen ><


    Listen to what we're not saying..

    Lekker handig als je ongesteld bent?


    No growth of the heart is ever a waste

    Lekker handig als je ongesteld bent?


    Dan neem je gewoon een briefje van je moeder fzo mee dat je niet mee kan doen ^^
    Ze noteren bij ons wel waarom je niet mee kunt zwemmen. Bij ongesteldheid kunnen ze controleren nzo ><


    Listen to what we're not saying..

    Op de allereerste sgool waar ik ging hadde we dat ook xd en ginge wij elek week een uur zwemme :S en ik deed da ni graag, allé zo me de klas enzoo


    Your Butt is Mine!

    Hahaaa,bij ons moet niemand zwemmen,behalve de sport,maar dan maar om de 2 weken ^^
    maar ik zit wel in de 2e graad (:

    xx


    everybody needs a song.

    Ik moet vier keer op een jaar gaan zwemmen xD de jongens van mijn klas (jongens en meisjes appart) moeten vijf keer gaan. En zij hebben dan geen uitvlucht om niet mee te moeten xD
    En ze haten het net zo hard als de meisjes


    Live life limitless.

    wij niet... hoop ook dat het zo blijft xD alhoewel ik niets tegen zwemmen heb... met school word het al gelijk minder ><


    A Noble was Born in Chaos

    Wij moesten dat tot het 2de middelbaar. (: Gelukkig zit ik nu in het 5de en ben ik er al enkele jaren vanaf. ;D