• Ik werd voor het eerst ongesteld op de 18e verjaardag van Bill en Tom en An Deiner Seite kwam uit op mijn verjaardag xD. Hebben jullie ook zoiets :P.


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    vet koel. (nerd) of misschien niet.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Meheh, wat LoveIsDead zegt. xD

    Vast wel, maar daar let ik niet op. xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    op mijn 14e verjaardag sprong bill in het publiek op de echos en op mijn 15e verjaardag, om negen uur sochtends werd de hele tour afgezegd. Bale :D

    Neuh ?


    We can only learn to love by loving.

    Dat ik en bill 4 jaar en 4 maanden schelen! En dat 4 toevallig een lievelings getal van mij is^^


    Tears are crashing out of my eyes

    Elk jaar op mijn b-day duurt het nog maar 22 dagen totdat Tom en Bill jarig zijn! En ik word ooit ook 22. Zo'n toeval -.-


    -

    Ik werd ook voor de eerste keer ongesteld op hun 18ste, maar mij boeit het niet (;


    -

    Iedere keer da ik ze zag zat er een 3 of meerdere in de datum--> 13/10/07 - 03/03/08 - 13/07/08 lol fs.^^


    If music be the food of love, play on!

    Ik werd ongesteld op vaderdag :Y)


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik was jarig en toen draaiden ze No doubt - Just a girl op de radio. Love it.
    Maar over jou.. mwah, ik baal er niet van dat ik dat niet heb ofzo? (:


    -

    jaaa . op mijn verjaardag waren Tom & ik 99 jaar samen ! (A)

    X'D !


    nee dus -_-


    ' niks is wat het zijn moet '

    neej ik ben jarig op een ongeluksdag


    love is dead and dead is love

    Haha, toevallig.
    Volgens mij heb ik zoiets niet gehad. ^^

    Op mijn verjaardag en als ik zoveel en een half ben gebeuren er alleen terroristische aanslagen(google het maar op =.=)

    Ik ben naar hun concerten op 3 maart en 13 juni geweest, en 3 en 13 zijn mijn lievelingsgetallen^^
    Maar vr de rest..


    Een tomaat is rood. Daah.