• Hee iedereen,

    k heb een probleem ,. oke nu komt me levens verhaal :P. :


    Nou ja ik had dus vandaag Pao. nou ja k moes met een paar mensen naar een andere school .en ik kwam duss na een tijdje op me eigen school :P. en me vriend had dus een soort van Pauze, en ik kijk hem aan ,en hij ziet mij en hij loopt meteen weg , duss k liep naar me locker, en ik hem zoeken ,was ie naar boven gelopen, dus komt zo jongen uit zijn klas naar me toe lopen,. en hij vragen wat er was, ik zo ik heb geen idee. enz ,,. toen ging ik maar met een paar mensen naar me les toe. en hij was dus na een tijdje uit. en ik zag hem dus . duss ik loop zo naar het raam toe. en hij kijkt omhoog en hij ziet me staan, en hij keek meteen weg. ikw weet dus echt niet wat ik verkeerd heb gedaan.

    en k ben er echt kapot van ,. k was zelfs met tranen in me ogen de klas uitgelopen., dus wie kan me helpen.


    Alvast bedankt ..,

    misschien heeft ie z'n dag niet.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    misschien heeft ie z'n dag niet.


    Dan kan die dat tog wel zeggen ,ofzo .of dan stuurt ie tog een vriend naar me toe. met ja soryy marv is sagge, en nog hij heeft me geblokd :'(.
    Duss ja er moet een reden voor dit zijn..
    maar ja die heb ik dus niet ..

    (...)

    Dan kan die dat tog wel zeggen ,ofzo .of dan stuurt ie tog een vriend naar me toe. met ja soryy marv is sagge, en nog hij heeft me geblokd :'(.
    Duss ja er moet een reden voor dit zijn..
    maar ja die heb ik dus niet ..

    en als je nou eens probeert op de één of andere manier met hem te praten? naar z'n huis gaan ofzo?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik bedoel dit niet slecht ofsoo, Maar maybe wil ie wat afstand.en meer tijd voor zich zelf. Of, Maybe vind ie je niet zo leuk meer :$ Niet verkeerd opvatten alsjeblieft. Vraag het hem anders,. Vraag gwn; Waarom heb ik het gevoel dat je me negeerd.

    ;) succes. (flower)


    Sometimes it's best not to care.

    Gewoon recht ervoor gaan staan en zeggen: en doe es effe normaal?
    -bedenkt zich ineens hoe fijn het is single te zijn-


    No growth of the heart is ever a waste

    Misschien komt het omdat jij jezelf mevrouw Kaulitz noemt? Een jongen zou voor minder gekwetst zijn.
    Anyway, hij gelooft vast zo'n domme roddel van een of andere hoela en nu ben je de 'slechterik'.

    Zelf negeren ;3
    Dan komt ie mss wel zelf terug aff fzuuu' :P


    i don´t know what i need to say now x)

    Zelf negeren ;3
    Dan komt ie mss wel zelf terug aff fzuuu' :P


    dat is nou echt geen optie ><. Zo geraak je hem misschien wel kwijt. Gewoon met hem proberen te praten zou ik zo zeggen.


    -

    Ik heb dat ook meegemaakt met mijn vriendje, gewoon afwachten, hem een beetje tijd geven, hem soms proberen aan te spreken, na een tijdje moet ie wel aan je toegeven

    Stuur een smsje ''Beter vertel je nu wat er is want anders hak ik je kop eraf'', zoiets weetjewel [a]


    I don't need words to feel those lips.

    Hee iedereen,

    k heb een probleem ,. oke nu komt me levens verhaal :P. :


    Nou ja ik had dus vandaag Pao. nou ja k moes met een paar mensen naar een andere school .en ik kwam duss na een tijdje op me eigen school :P. en me vriend had dus een soort van Pauze, en ik kijk hem aan ,en hij ziet mij en hij loopt meteen weg , duss k liep naar me locker, en ik hem zoeken ,was ie naar boven gelopen, dus komt zo jongen uit zijn klas naar me toe lopen,. en hij vragen wat er was, ik zo ik heb geen idee. enz ,,. toen ging ik maar met een paar mensen naar me les toe. en hij was dus na een tijdje uit. en ik zag hem dus . duss ik loop zo naar het raam toe. en hij kijkt omhoog en hij ziet me staan, en hij keek meteen weg. ikw weet dus echt niet wat ik verkeerd heb gedaan.

    en k ben er echt kapot van ,. k was zelfs met tranen in me ogen de klas uitgelopen., dus wie kan me helpen.


    Alvast bedankt ..,

    Je huilt omdat hij wegkijkt.




    ..Kun je het geloven?