• Ik moest dus van mijn Mama, men Kamer opruimen xD en ik vind daar zo grote Kaft, Vol Diddl Blaadjes xD Ik heb da dus vroeger verzameld, Maar zelf kan ik het ook niet wegdoen xD^^
    Wie ook?:Y)


    Your Butt is Mine!

    IK verzamelde dat vroeger en omg ik had er veel van! IK spaarde alles met dat beertje,die Pim nog wat.

    Ik had dat ook , maar nu liggen die ergens op zolder. x3


    A. ikmisje.

    Ja man, ik heb ook nog een map vol :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ook. Ik heb nog steeds een hele map vol omdat ik het zonde vind om ze weg te smijten.
    En wie weet wordt Diddl weer helemaal hip over een paar jaar en brengen die oude blaadjes freakin' veel geld op :Y)


    Bored.

    ikikik.
    nogsteeds :x'

    Ik heb ze nog^^
    en verzamelde ze dus.


    I am an idiot, I move.

    Ik ook. Ik heb nog steeds een hele map vol omdat ik het zonde vind om ze weg te smijten.
    En wie weet wordt Diddl weer helemaal hip over een paar jaar en brengen die oude blaadjes freakin' veel geld op :Y)

    Whaha wie Weet xd ik heb der zo ook vn die Witte :O Die ware Zeldzaam offzo xD en ik was der kei trots op xD^^


    Your Butt is Mine!

    Ik.


    Innocence.

    Ik! ^^
    Op school wisselde wij dat dan altijd ><
    En ik had zelf een envelop, een grote :p

    ja ik 8D


    Life is hard and then we die

    Ik ook. Dan gingen we die op school altijd wisselen nzo x'D
    Ik heb op me kamer nog zo'n grote ringmap vol van die blaadjes. Mr kvind het zo zonde om die weg te gooien ö


    Listen to what we're not saying..

    ik ookxD
    dat was dik grappigxD


    Better to leave than to be gone.

    ik ook!
    ik heb nog zon hele map.
    en ook knuffeltjes. XD


    AAP

    Jaa, die heb ik ook, een hele doos vol met onder andere 2 mappen :P

    Zonde om weg te gooien, heb er zo veel voor betaald en mijn ouders ook, en straks kan ik het voor school gebruiken als ik mooie plaatjes nodig heb, of verkopen als het veel waard word ^^

    Ik ook 2 mappen vol, en een grote kartonnen doos vol


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3