• Waarom staat dat vanaf nu eigenlijk op je profiel ?
    Ik vind het je hele profiel verpesten en stel je voor dat je elke maand verandert dan heb je na 1jaar zo'n 12namen daar staan.Dus mijn klacht is ; ik vind het dom en nutteloos.
    Misschien kan iemand een goede reden voor me bedenken waardoor nuttig wordt want ik kan er zelf geen bedenken.


    The soul needs autumn.

    (...)
    Maar er was toch al een topic waarin je je nieuwe naam kon zetten ?

    Alle veranderde namen worden automatisch in een 1 groot topic geplaatst. Helaas staan daar inmiddels zo'n 2500 reacties, waardoor het dus zoeken naar de speld in een hooiberg is geworden.


    Bored.

    Het is hier ook nooit goed,

    Nou,ik mag toch wel mijn menig zeggen, en ik vroeg gewoon om de nuttige redenen niet om commentaar.


    The soul needs autumn.

    (...)
    Alle veranderde namen worden automatisch in een 1 groot topic geplaatst. Helaas staan daar inmiddels zo'n 2500 reacties, waardoor het dus zoeken naar de speld in een hooiberg is geworden.

    Maar ik dacht dat er een topic was waarin je dat zelf kon zetten, waarschijnlijk gewoon verkeert gezien dan (:


    The soul needs autumn.

    Ik wist niet eens dat dat er was ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    Nou,ik mag toch wel mijn menig zeggen, en ik vroeg gewoon om de nuttige redenen niet om commentaar.

    Dat vind ik altijd zo grappig, want dat is mijn mening, Meid als jij je mening mag zeggen mag ik het ook.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Maar ik dacht dat er een topic was waarin je dat zelf kon zetten, waarschijnlijk gewoon verkeert gezien dan (:

    Klopt, maar dat is dus niet meer nodig. Daarbij deed toch niemand dat ><


    Bored.

    (...)
    Dat vind ik altijd zo grappig, want dat is mijn mening, Meid als jij je mening mag zeggen mag ik het ook.^^

    Moet jij altijd zo moeilijk doen -_-', noem dan 1 nuttige reden op voor die namen ?


    The soul needs autumn.

    (...)
    Moet jij altijd zo moeilijk doen -_-', noem dan 1 nuttige reden op voor die namen ?

    Ik doe helemaal niet zo moeilijk, boeit het mij wat dat het op mijn profiel staat. Uhm nee?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ach, wees toch is tevreden. [:

    Ik vind het wel handig. :}

    Waar staan die dan 0o


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    grapje ik zie het al =X


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ik vind het wel intresant :Y)

    Ik vind het ook wel leuk.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Best handig je kan nu zien wie deze user was hoeft er ook niet gemeld te worden dat je je user naam hebt verandert. Of als iemand ineens tegen je gaat praten dat je denkt van wtf wie is dat?

    Het is hier ook nooit goed.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.