• Hebben jullie het ook dat als jullie zeg maar een groot stuk hebben geschreven, dat het op gegeven moment ophoudt en allemaal niet meer zo goed uit je vingers komt? Ik heb dat iig wel, wat ik niet zo leuk vind. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zo vaak :]

    Ik heb dat momenteel met mn serie, en ik vind het ronduit kut ¬¬


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Heel soms :p

    Ik ook maar meestal krij ik dan van die gedachten "Waarom zou ik door schrijven niemand op Quizlet maakt hem" dat heb ik vaak, daarom heb ik heel lan neit meer geschreven. Maar ik bn nu weer een week bezig en het voelt zo vertrouwt! Alleen nu maakt nog bijna niemand hem x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Idem. :}

    Jaa, of dat je een vet geniaal idee hebt, en dat dan opeens iedereen het niet geniaal vind xD


    Life is hard and then we die

    Ik heb dat niet zo vaak
    want eerst typ ik een heel verhaal in kladblok en
    dan deel ik het op in deeltjes en pleur ik het op quizlet. Soms verander ik er vrij veel aan maar dan na een half jaar dat alles erop heeft gestaan verwijder ik alles
    best wel dom xD


    Don't walk away and leave without a reason.

    Jaa, of dat je een vet geniaal idee hebt, en dat dan opeens iedereen het niet geniaal vind xD

    da's ook zo naaiend, whaha. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Vaak


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ook wel eens :3


    I don't need words to feel those lips.

    Ik heb dat niet zo vaak
    want eerst typ ik een heel verhaal in kladblok en
    dan deel ik het op in deeltjes en pleur ik het op quizlet. Soms verander ik er vrij veel aan maar dan na een half jaar dat alles erop heeft gestaan verwijder ik alles
    best wel dom xD

    verwijderen? ö dan verwijder je dus een deel van je verhaal? ö vind je dat niet zonde? Ik wil het bewaren, want ik ben er best trots op. Dan is toch al dat werk voor niets als je het verwijdert? Tenzij je geen waarde aan je verhaal hecht natuurlijk. ö kan ook..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Heel vaak (lees: altijd).
    Ik probeer het nu eens door te zetten, maar merk dat ik alweer in een pauze zit (die vaak uitlopen van: oh laat maar, doe ik ooit wel weer eens).
    Heb nu sinds 2e kerstdag aan één verhaal geschreven = 13.000 woorden.

    Heel vaak (lees: altijd).
    Ik probeer het nu eens door te zetten, maar merk dat ik alweer in een pauze zit (die vaak uitlopen van: oh laat maar, doe ik ooit wel weer eens).
    Heb nu sinds 2e kerstdag aan één verhaal geschreven = 13.000 woorden.

    ik ken het. ik haak ook meestal middenin een verhaal af, maar met een verhaal waar ik nu mee bezig ben, ben ik gedreven om het af te ronden. (: ik wil er trots op kunnen zijn. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik heb juist het omgekeerde. Ik kan af en toe niet stoppen als ik eenmaal bezig ben. Maar dat geldt dan voor een quizlet zeg maar.
    Met serie's heb ik er na 20 delen eigenlijk wel genoeg van.


    I am an idiot, I move.

    Ja, dat heb ik ook.
    Maar mijn inspiratie is nooit op, zeg maar. Het hele verhaal zit gewoon in mijn hoofd, elk detail, maar ik kan het gewoon niet meer opschrijven. En dat vind ik best wel zenuwslopend.
    Van mijn serie Assisted By The Stars heb ik nu rond te 40.000 woorden, maar er zouden er nog zeker 20.000 bijkomen tegen dat ik ermee klaar ben.