• Waarom staat dat vanaf nu eigenlijk op je profiel ?
    Ik vind het je hele profiel verpesten en stel je voor dat je elke maand verandert dan heb je na 1jaar zo'n 12namen daar staan.Dus mijn klacht is ; ik vind het dom en nutteloos.
    Misschien kan iemand een goede reden voor me bedenken waardoor nuttig wordt want ik kan er zelf geen bedenken.


    The soul needs autumn.

    ik vind het wel nuttig :P


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik weet het niet, ik zag het juist ook staan.,


    Listen to what we're not saying..

    Jaa, tis wel handig


    Your make-up is terrible

    OMFG, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    niet mijn oude gebruikersnamen op mijn pro neeeeeeeeeee :'(

    Het is hier ook nooit goed,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wel nuttig.
    Weet je tenminste of je die persoon misschien al eens hebt gezien op quizlet ofzo.

    Dan weet je tenminste wie die persoon is.

    En er zetten heel veel mensen al hun namen op hun profiel, dus dat hoeft vanaf nu niet meer


    rules don't stop me

    Het is ingevoerd omdat we veel klachten kregen van users dat ze een andere user niet meer terug konden vinden.
    We wilden in eerste instantie instellen dat usernamen niet meer gewijzigd konden worden. Om het tussen nu en die tijd toch wat makkelijker te maken is dit er gekomen.
    En tsjah; over dat vele namen. Gewoon niet tevaak je naam wijzigen.


    Bored.

    Ik vind het wel nuttig, want als sommige mensen je oude nickname nog kennen, wéten ze in ieder geval wie je bent.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik vind het niet handig.
    Ik zou ook nooit voor het voorstel zijn geweest...
    En er zit sowiezo al een fout in dat gedoe.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik vind het nuttig..
    dan weet je tenminste nog tegen wie je het hebt..
    want tegenwoordig veranderen ze zoveel van nickname's, dat je niet meer weet wie wie nu is.. en dan kun je dat zien x'D
    lekker handig dus :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik heb like sinds augustus deze naam al x'D


    *He's the one.

    Het is ingevoerd omdat we veel klachten kregen van users dat ze een andere user niet meer terug konden vinden.
    We wilden in eerste instantie instellen dat usernamen niet meer gewijzigd konden worden. Om het tussen nu en die tijd toch wat makkelijker te maken is dit er gekomen.
    En tsjah; over dat vele namen. Gewoon niet tevaak je naam wijzigen.
    Maar als ik 1 van mijn oude usernamen opzoek vind ik hem nog steeds niet en het lijkt me ook niet dat je elke pro doorzoekt voor 1 naam

    kweet klinkt zeikerig V.V

    Het is ingevoerd omdat we veel klachten kregen van users dat ze een andere user niet meer terug konden vinden.
    We wilden in eerste instantie instellen dat usernamen niet meer gewijzigd konden worden. Om het tussen nu en die tijd toch wat makkelijker te maken is dit er gekomen.
    En tsjah; over dat vele namen. Gewoon niet tevaak je naam wijzigen.

    Maar er was toch al een topic waarin je je nieuwe naam kon zetten ?


    The soul needs autumn.

    Ik heb like sinds augustus deze naam al x'D

    Be proud.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Het is hier ook nooit goed,

    Jij zegt wat ik denk.
    Hoewel ik liever had gehad dat we de usernamen niet meer konden veranderen, in plaats van dit.


    Bored.