• Jaa, mijn titel is vaag maar ik ga hem nu uitleggen. Hou je maar goed vast. In mijn school hebben ze van de drank- en koekautomaten. Wees jaloers,fso. Wel, zo een gassie uit mijn school had aan die koekautomaat een blaadje gehangen dat die automaat buiten gebruik was. Maar dat was die automaat niet. Dus die gast ging zo heel gezellig terwijl hij orde had daar dat blaadje hangen en toen trapte de hele school tijdens de speeltijd in die grap.
    Hebben jullie iemand in school die ook zo'n shit uithaalt??


    Innocence.

    Er zitten er zo vast wel tussen.
    Maar daar merkte ik nog niks van. (:

    Whaha :'D
    Nee.. mijn vorige school was een tijdje in de ban van stinkbomdroppen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Weet niet msschn wel maar let daar nooit op


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    Nee. (=

    hmm, bij ons op school hadden ze vorig jaar bij de kluisjes pepperspray gespoten xD (en rara wie was dat .. mijn neef!)
    hij werd wel voor 3 dagen geschorst


    So far away..

    Ik had met iemand uit mijn klas alle wc's van de meiden op slot gezet. Gingen we even kijken of er 2 meiden stonden doe ik voor hun neus de wc weer open :'D

    HAHA DAT GA IK DOEN :]


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Bij ons gingen ze stinkbommen gooien -.-


    Tears are crashing out of my eyes

    Bij ons gingen ze een rotje laten ontploffen in de prullenbak! xD Dat was zoooooooo hip!


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Wij hebben ook van die apparaten. :Y) alleen ik gebruik ze nooit.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hehe =P
    Nou, het was wel zo, een vriend van mij was ooit eens zijn laptop adapter vergeten, en de volgende dag was die weg, dus hij had een formulier opgehangen; Gezocht, adapter. Een dag later hing er een papiertje naast met: Te koop, adapter. Erg geestig ='D


    Life is hard and then we die