• Hello,

    Voor iedereen die al eens heeft gezoend enshizzle. Was bij jullie de 1e perfect met een jongen van wie hield ofso? :]

    Mijn 1e zoen was namelijk 'n ramp! Ik ging uit, met frieends. & zo jongen die ik 1 dag kende, was der ook. We gingen dansen, en toen zoende die me. Ik had gedronken van tevoren en ik wist wel WAT ik deed. Maar 't was niet meer zo helder. Toen had ik dus met hem gezoend voor de 1e keer, En hij is ZO lelijk -.-'. Nu stalkt ie me, en ik ontloop hem x'D. Hoezo erg? ;|



    x.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    omgggg!
    mijn eerste zoen was.. in een parkje, we hadden afgesproken en toen gezoend, maar een dag daarna kwam mijn klasgenootje naar me toe en zei... ''Wat deed je daar met die jongen op dat bankje bij het boerderijtjeee.........?'' iedereen had het dus gehoort. Een andere jongen uit mijn klas zei daarop ''Jaah ik heb je ook gezien, zoeneeehh''. en toen wist heel mijn klas het. >.<


    So far away..

    Awel de eerste kus met die ene jonge was wel grappig

    Dus ik ken dieje ni xD en mijn vriendin gaf "Einde Exaams" Feestje.. Der was zo veel drinke xD da ze mij in bed hadde gelegd xD er blijve 2 jonges slape xD Maar die sliepe op de grond op de matras xD en ik met de meisjes in Bed xD Ineeens Springt Maxim mee bij ons in bed xD en dan Bill* Bill ligt op Mijn beste Vriendin xD jaja derop :O en ik was rondjes aan het tekenen op dieje zen Arme enzo xD en toen rolde dieej op mij xD en Kust die mij xD en toen heb ik op en of andere manier op de matras geraakt xd en toen hebbe we samen de nacht door gebracht xD en ik had dieje ng nooit gezien offzo xD

    *Hij noemt niet Bill, Maar voor of andere reden gebruik ik zijn naam liever niet ...


    Your Butt is Mine!

    Mijn eerste zoen was niet erg bijzonder.
    Met de oudere buurjongen, tevens de grote broer van een vriend van school :'] Pggffft. Ik weet niet meer hoe t precies ging. Is al best lang geleden.


    Mew <3

    Mijn eerste zoen was met de jongen van mn dromen maar ook keeeei schamend .__. , ik kende m zegmaar via internet -wel al 2 jaar ofzo- maar toen zag ik hem voor het eerst. Toen aan het einde toen zijn trein er aan kwam toen kwam die op me af om me te zoenen, EN IK ONTWEEK 'M GEWOON, schaamde me dood :/
    Maar toen riep ik ''KUT!'' entoen gingen we wel zoenen [a].


    I don't need words to feel those lips.

    Mijne was, met een vakantie gast ><
    Hij was ook kapot lelijk!
    Wtf,, hij had lang zwart haar ;o
    en, en nu spreek ik hem nooit meer.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mijne was, met een vakantie gast ><
    Hij was ook kapot lelijk!
    Wtf,, hij had lang zwart haar ;o
    en, en nu spreek ik hem nooit meer.. x']

    Whaha Kapot lelijk xD


    Your Butt is Mine!

    Mijn 1e zoen was toen ik ergens bij de 7 was maar mijn perfecte zoen was toen ik 12 was. In zijn kamer . We ginen meteen verder maar halvewege werden we betrapt door zijn broer. paar dagen later was toch gelukt alleen niet veel later ging metteen uit. omdat ik verliefd werd op zijn vriend die homo bleek te zijn. En toen vond ik weer een jongen. en ging weer uit. weer één en die is nu ..dood. Toen kreeg ik met Charlie waar het nu ook mee uit is maar mijn hart klopt nogsteeds bij hem. je vindt de ware uiteindelijk dus wel.....wat een verhaal de liefde.....


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    erg en iri -.-"

    mijn eerste kus ö in een woord 'slecht'

    Hahaa xD/ Dus ben ik toch niet de enige :]


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')