• Hello,

    Voor iedereen die al eens heeft gezoend enshizzle. Was bij jullie de 1e perfect met een jongen van wie hield ofso? :]

    Mijn 1e zoen was namelijk 'n ramp! Ik ging uit, met frieends. & zo jongen die ik 1 dag kende, was der ook. We gingen dansen, en toen zoende die me. Ik had gedronken van tevoren en ik wist wel WAT ik deed. Maar 't was niet meer zo helder. Toen had ik dus met hem gezoend voor de 1e keer, En hij is ZO lelijk -.-'. Nu stalkt ie me, en ik ontloop hem x'D. Hoezo erg? ;|



    x.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Dat is naaiend.
    Gewoon door negeren --'


    You move me ......... Kurt

    hahja dat is echt kut. ö maar mijn eerste keer was wel oké hoor. (: omg volgens mij was het op de vloer x'D hoe erg. maar op de een of andere manier was ik op de grond terecht gekomen met hem bovenop me. ;p enja. het was wel oké. (a)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja & toen vroeg zijn vriend of ik hem leuk vond. Ik zeg mooi 'neeuj'. Zegt ie; 'Ja je was de 2e die avond waar ik mee ging hoor' --'


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    mijn 1e zoen was voor de grap :') want ik zat naast hem op picknickbankje, en vriendin vertelde hem dat ik nog groen was. dus hij zo 'ben jij nog groen?' ik ja knikken. BAM. toen was ik niet meer groen x'd kwam ik 2 dagen later achter dat hij vriendin had, zegt ie op msn 'ja, dat van zaterdagnacht, dat was voor de grap toch?' 8D maarja, hij was wel knap (A)


    -

    Ja & toen vroeg zijn vriend of ik hem leuk vond. Ik zeg mooi 'neeuj'. Zegt ie; 'Ja je was de 2e die avond waar ik mee ging hoor' --'


    oh, een jongen waarmee ik ging op een avond die had er al 7 gehad :') het is dat hij echt ongelovelijk knap is, anders zou ik me gebruikt voelen (A)


    -

    Haha, dan voel ik me nu gebruikt, want die van mij was ENORM lelijk x'D.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Eerste zoen is meestal een ramp.. En mijn geweldigste zoen, was niet met een jongen. Ja ik was smoor op haar [nog steeds], was tijdens mijn verjaardag, en we waren er stiekem tussenuit gesneakt, terwijl we op háár verjaardagsfeest waren. [ik weet niet of iemand het nog volgt..] maar het was in ieder geval a-ma-zing x]


    Wie du mir, so ich dir.

    Mijn eerste zoen was gewoon ge-wel-dig ^^
    Nou ik had met iemand afgesproken in eindhoven die ik pas kenden. Ja people ook nog via msn. XD
    Dus we hebben een leuke dag samen doorgebracht.
    Ik werd op die jongen steeds meer verliefder:P en toen rond 9uur gingen in zo'n grote winkels met allemaal van winkeltjes erin. in die hele grote gebouw waren ook roltrappen. En toen op een roltrap gebeurde het XD.
    ik zat te praten en toen gaf hij mij een zoen en toen moest ik een beetje lachen en toen toen.. jhaa toen ging die tong in mijn mond XD whahah sorry..

    Gelukkig waren de roltrappen niet gerolt. En ik heb hem bedankt dat hij mijn eerste was ^^.
    En nu ben ik gelukkig met hem =D we hebben nu 3 maanden met elkaar en en gelijk na die dag van mijn eerste zoen had ik met hem..

    Ja ik ben echt erg:P maar hé het blijft geweldig <3


    Special Love <3

    Die van mij was ook een Ramp.
    538 feest in S'veen, =.=''
    Ik was gewoon aan het dansen , Wordt ik zo op de bek gepakt,
    Daar ging het Groentjes leventje van mij XD

    mijn 1e zoen was nou ook niet echt bepaald geweldig..
    We waren DDW aan het doen en er zat een jongen tussen die was ook nog groen en toen, je raad het misschien al, bij doen jah jullie zijn nog groen kom op voor de grap.. [hij was eigenlijk best wel knap..]
    Maar we waren allemaal wel al een beetje aangeschoten hoor :$

    Van mij was 2 dagen voor mn 14e verjaardag, was dus nog 13. Het voelde geweldig, gedachten op 0. Heb vervolgens zo goed als 2 jaar met diegene gehad. Nu is het mijn ex maar ik kan nog steeds prima met hem overweg. Het voelt wel beter nu we uit elkaar zijn, wat vrijer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hello,

    Voor iedereen die al eens heeft gezoend enshizzle. Was bij jullie de 1e perfect met een jongen van wie hield ofso? :]

    Mijn 1e zoen was namelijk 'n ramp! Ik ging uit, met frieends. & zo jongen die ik 1 dag kende, was der ook. We gingen dansen, en toen zoende die me. Ik had gedronken van tevoren en ik wist wel WAT ik deed. Maar 't was niet meer zo helder. Toen had ik dus met hem gezoend voor de 1e keer, En hij is ZO lelijk -.-'. Nu stalkt ie me, en ik ontloop hem x'D. Hoezo erg? ;|



    x.
    waarom zou liefde alleen om uiterlijk gaan?


    Sweet dreams will come true.

    mijn aller beste, was ook met de eerste.
    ik was bij hem gekomen na school, en we zaten te playstatione en toen had hij mij de heletijd vast. toen gnge we tv kijke, op zijn bed en toen hebbe we gesoend.
    hij was gewoon mega lief en lekker


    So Wrong, It's Right <3

    Mijn eerste zoen was geweldig
    'k Had 4 dagen verkering
    en we gingen lasergamen, nam 'ie me mee een hoekje in en zoende me heel lief en zachtjes<333
    En nu zijn we alweer drie maanden bij elkaar:'D
    En ik houd serieus zoo zielsveel van hem<3
    xoxo Nicole


    Why don't you break my heart

    Ik vergeet liever mijn eerste zoen...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.