• Hier kan je al je moppen en raadsels droppen. Om vervolgens hard te gaan lachen tuurlijk!


    EGYPTIAN GOD

    Een man belt het bedrijf Blokman, Blokman, Blokman & Blokman op. "Goedenmiddag, kan ik met meneer Blokman spreken?" Vraagt hij. "Sorry, meneer Blokman is in een belangrijke vergadering." "Oh, kan ik dan met meneer Blokman spreken?" "Nee sorry, die is verhuist naar Canada." "Oke. Kan ik dan met meneer Blokman spreken?" "Nee, die werkt hier allang niet meer." "Mag ik meneer Blokman dan?" "Daar spreekt u mee."

    Ik vond hem wel leuk :]


    Whahah..xD

    Er zaten eens drie baby's in een buik. "Wat wil jij later worden?" Zegt de ander: "Brandweerman, want dan kan ik levens redden. En jij?" "Politie, want dan kan ik ook levens redden." Vraagt hij aan de derde baby: "En jij?" "Houthakker,"zegt de derde baby. "Als dat ding nog 1 keer naar binnen komt hak ik hem eraf!"

    Er zaten eens drie baby's in een buik. "Wat wil jij later worden?" Zegt de ander: "Brandweerman, want dan kan ik levens redden. En jij?" "Politie, want dan kan ik ook levens redden." Vraagt hij aan de derde baby: "En jij?" "Houthakker,"zegt de derde baby. "Als dat ding nog 1 keer naar binnen komt hak ik hem eraf!"
    \

    hoe droog..xD

    Een blondje belt haar echtgenoot op zijn mobieltje.
    Blondje: “Ik heb een probleem!”
    Echtgenoot: “Zeg het maar.”
    Blondje: “Ik heb net een puzzel gekocht maar ik kom er niet uit!”
    Echtgenoot: “Is ie dan zo moeilijk?”
    Blondje: “Ja, ik weet niet waar ik moet beginnen; alle puzzelstukjes lijken op elkaar!”
    Echtgenoot: “Wat is het plaatje op de deksel van de puzzel?”
    Blondje: “Een rode haan, maar ik kom er echt niet uit.”
    Echtgenoot: “Wacht even, ik kom er zo aan, dan doen we hem samen!”…
    Even later komt de echtgenoot binnen.
    Echtgenoot: “En waar is die puzzel van je?”
    Blondje: “Hij ligt hier op de tafel…”
    Er valt een diepe stilte, dan een diepe zucht…
    Echtgenoot: “Oké, we pakken het als volgt aan: jij stopt alle cornflakes terug in de doos en ik vergeet het hele incident.”

    Een blondje belt haar echtgenoot op zijn mobieltje.
    Blondje: “Ik heb een probleem!”
    Echtgenoot: “Zeg het maar.”
    Blondje: “Ik heb net een puzzel gekocht maar ik kom er niet uit!”
    Echtgenoot: “Is ie dan zo moeilijk?”
    Blondje: “Ja, ik weet niet waar ik moet beginnen; alle puzzelstukjes lijken op elkaar!”
    Echtgenoot: “Wat is het plaatje op de deksel van de puzzel?”
    Blondje: “Een rode haan, maar ik kom er echt niet uit.”
    Echtgenoot: “Wacht even, ik kom er zo aan, dan doen we hem samen!”…
    Even later komt de echtgenoot binnen.
    Echtgenoot: “En waar is die puzzel van je?”
    Blondje: “Hij ligt hier op de tafel…”
    Er valt een diepe stilte, dan een diepe zucht…
    Echtgenoot: “Oké, we pakken het als volgt aan: jij stopt alle cornflakes terug in de doos en ik vergeet het hele incident.”


    whahaa... weet je al die moppen uit je hoofd?
    xx

    Een blondje belt haar echtgenoot op zijn mobieltje. .........

    HOLY CRACK X'D
    DIE IS ECHT GOED X'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)

    whahaa... weet je al die moppen uit je hoofd?
    xx
    meer dan de helft wel x'D

    (...)meer dan de helft wel x'D
    cool!!^^:Y)

    Een dom blondje, een brunnette, en een roodharige zijn uit de gevangenis ontsnapt. De politie gaat ze achterna. Ze klimmen alledrie in een andere boom. De politie heeft een politiehond bij zich. De hond begint te blaffen bij de boom waar de roodharige in zit. De politie duwt tegen de boom. "TWIET TWIET" Klinkt er. "Ach, stomme hond. Het is maar een vogel." Zegt de politie. De hond blaft bij de boom waar de brunnette in zit. De politie duwt weer tegen de boom. "Miauw! Miauw!" Klinkt er. "Ach, stomme hond. Het is maar een kat." Zegt de politie. De hond loopt naar de laatste boom, waar het domme blondje in zit. De hond blaft, en de politie duwt tegen de boom. "BOEOEOEOE!"


    SimplePlanLove<3

    Chiaar kent goede moppen. ;D

    Mijn moppen zijn meestal rascistisch of discriminerend.

    (...)
    Mijn moppen zijn meestal rascistisch of discriminerend.

    Maar wel grappig. (:
    En ik ken ook harde moppen.

    Ja jongens ik ga hem uppen.
    Neger tegen Goth: Hahaha, wat ben jij een zwarte freak!
    Goth: Hahaha, moet jij zo nodig zeggen!


    No growth of the heart is ever a waste

    jantje steekt zijn vinger op ja zegt de juf.
    kan je straf krijgen voor iets wat je niet gedaan hebt? nee natuurlijk niet hoezo zegt de juf
    mooi zegt jantje want ik heb mijn huiswerk niet gedaan.


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    Een reclamebureau krijgt de opdracht een reclamebord te maken voor spijkers van van Leeuwen. De man die de opdracht krijgt gaat aan het werk. Een par weken later komt hij bij de directeur van spijkers van van Leeuwen. Op het bord staat Jezus aan het kruis met daarbij de opdruk: Jezus hangt hier al eeuwen, dankzij de spijkers van van Leeuwen. De directeur word helemaal boos, en zegt dat het je zoiets niet in de stad kan ophangen. Hij moet overnieuw beginnen. Hij begint te denken, en na 2 weken is hij opnieuw bij de directeur. Dit keer met een bord waar alleen een leeg kruis op staat, en Jezus ligt eronder. De volgende opdruk staat erop: Met spijkers van van Leeuwen, was dit nooit gebeurd!

    vertelde mijn vader ooit x]


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    Een reclamebureau krijgt de opdracht een reclamebord te maken voor spijkers van van Leeuwen. De man die de opdracht krijgt gaat aan het werk. Een par weken later komt hij bij de directeur van spijkers van van Leeuwen. Op het bord staat Jezus aan het kruis met daarbij de opdruk: Jezus hangt hier al eeuwen, dankzij de spijkers van van Leeuwen. De directeur word helemaal boos, en zegt dat het je zoiets niet in de stad kan ophangen. Hij moet overnieuw beginnen. Hij begint te denken, en na 2 weken is hij opnieuw bij de directeur. Dit keer met een bord waar alleen een leeg kruis op staat, en Jezus ligt eronder. De volgende opdruk staat erop: Met spijkers van van Leeuwen, was dit nooit gebeurd!

    vertelde mijn vader ooit x]

    omg, die is ook hip=)

    Ok, nu ikke, maar 't is meer een raadsel:

    Wanneer gebeuren de meeste verkeersongelukken?





    ....


    Als de mannen dronken zijn, dan rijden de vrouwen:P


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?