• Dat moet ik aan het einde van dit Jaar kunnen van mijn Dansschool x_x of de directice daarvan tenminste.

    maar ik zeg je 3 dingen :
    - ik ben niet elastisch x_x
    - het is slcht voor je botten/spieren/gewrichten[weetkhet] schijnt het
    -ik ben zo niet lenig x_x

    dus als ik dat ga moeten ga ik dood x_x echt serieus ik kan nog maar net een koprol joh en daarbenk trots op xD


    We can only learn to love by loving.

    arme jij :O


    You really have no idea.

    Ooh xD

    iemand uit mijn klas kan er zo in springen XD


    ' niks is wat het zijn moet '

    Lol moest ik zogezegd ook eens kunnen x'D 'k kan het nog steeds niet x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ooh xD

    iemand uit mijn klas kan er zo in springen XD


    ik ken ook zo'n meisje echt eng x_x mr dat kind kan der eigen arm uit de kom halen en weer terug doen


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ik ken ook zo'n meisje echt eng x_x mr dat kind kan der eigen arm uit de kom halen en weer terug doen




    like , gatver XD


    ' niks is wat het zijn moet '

    Omg. xp
    ik ben ook niet lenig. Danku God


    All was well.

    (...)

    ik ken ook zo'n meisje echt eng x_x mr dat kind kan der eigen arm uit de kom halen en weer terug doen


    dat is niet bepaald gezond o.o


    You really have no idea.

    Omg. xp
    ik ben ook niet lenig. Danku God


    whaha xD

    @Incomplete&Loveispain
    idd x_x


    We can only learn to love by loving.

    Hmmm oefenen waard kunst. Ik zat op Jazz Ballet en binnen een paar weken kwam ik met de split bijna op de grond nog 15 cm ofzeu xd' en ik heb te korte been spieren en ik zit altijd krom dus heb een kromme rug xd'je moet voor de spagaat je ene been achter zetten gestrekt en de ander voor niet gestrekt dus dat je zeg maar naar voren leunt en dan omwisselen. En dan kan je de spagaat als je even oefent etc. Je rekt je been spieren zegmaar uit dus dat lukt je wel xd' maar eerst moet je een goede warming up doen anders kan je wat verekken of scheuren. [/expert erin ik kn een keer nauwelijks lopen]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    whaha xD

    @Incomplete&Loveispain
    idd x_x


    I'm Cursed You Know :')
    En Nicol ik wil ook zo een profielfoto o_o
    renée heeft er ook 1 !


    All was well.

    moet je iedere dag rekken....

    ik moet ook eigenlijk kunnen..maar ik ja.. ik moet nog een stukje:Y) maarja...

    xx

    Bij een meisje van mijn oude klas deden ze dit:
    Als je het niet kan pakken ze gewoon je been en duwen ze die tot die recht omhoog staat. Dan word je leniger.

    (...)

    I'm Cursed You Know :')
    En Nicol ik wil ook zo een profielfoto o_o
    renée heeft er ook 1 !

    Dude ik heb ze ook gemaakt xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    bij ons op HipHop hoeft dat niet eens 0-o

    tenminste, ik hoeft niet. :3


    You really have no idea.

    Hmmm oefenen waard kunst. Ik zat op Jazz Ballet en binnen een paar weken kwam ik met de split bijna op de grond nog 15 cm ofzeu xd' en ik heb te korte been spieren en ik zit altijd krom dus heb een kromme rug xd'je moet voor de spagaat je ene been achter zetten gestrekt en de ander voor niet gestrekt dus dat je zeg maar naar voren leunt en dan omwisselen. En dan kan je de spagaat als je even oefent etc. Je rekt je been spieren zegmaar uit dus dat lukt je wel xd' maar eerst moet je een goede warming up doen anders kan je wat verekken of scheuren. [/expert erin ik kn een keer nauwelijks lopen]



    Jij bent eng

    @Kath
    Auw. als ze dat bij mij flikken dan peer ik hem van die dansschool.

    @Incomplete
    ik doe ook hiphop maar ik moet het wel x_x wij hebben klassieke scholing erbij x_x verschrikkelijk xD


    We can only learn to love by loving.