• voor ..

    LEVENSBESCHOUWING [/trots x_x]

    nee serieus ik heb het geheugen als een zeef en ik moest dus een samenvatting typen over een verhaal uit de bijbel wat mijn leraar 2 weken geleden verteld xD en ik heb geen bijbel fseu thuis wnt wij zijn niet gelovig en ik heb hem dus vandaag op school snel getypt en was half a4tje xD had ik een 8 en een vriendin van mij had 2 bladzijdes vol getypt en die kreeg een 7.5 x_x


    We can only learn to love by loving.

    ik had een 9.5 voor een verhaal dat ik in 5 minuten in elkaar had geflanst.

    de vrouw van levensbeschouwing had erboven geschreven: "Wat een mooi en eerlijk boek. Dat moet vast veel tijd hebben gekost!"

    Niet dus.


    rules don't stop me

    ik had een 9.5 voor een verhaal dat ik in 5 minuten in elkaar had geflanst.

    de vrouw van levensbeschouwing had erboven geschreven: "Wat een mooi en eerlijk boek. Dat moet vast veel tijd hebben gekost!"

    Niet dus.


    whaha geweldig xD


    We can only learn to love by loving.

    x.O


    I found myself in Wonderland.

    Gefeliciteerd!!
    ik kreeg laatst m'n 1e onvoldoende.. maar toen kreeg ik een herkansing omdat bijna de hele klas een onvoldoende had maar nu heb ik dus een 7,9!!
    maar zit jij op een christelijke school dan?
    X.


    Als je maar een ananas hebt..

    Go Nini^^


    *He's the one.

    Gefeliciteerd!!
    ik kreeg laatst m'n 1e onvoldoende.. maar toen kreeg ik een herkansing omdat bijna de hele klas een onvoldoende had maar nu heb ik dus een 7,9!!
    maar zit jij op een christelijke school dan?
    X.


    Uhh.. het schijnt zo ? weet het eigenlijk niet xD [/dom]


    We can only learn to love by loving.

    God, dat heb ik ook zo vaak, begin ik een dag van tevoren met een werkstuk, heb ik het hoogste cijfer. Sick. :'D


    blame the bully.

    Ik had een 10 voor me S.O. Bio over 20 vogels die ik in één dag had geleerd in 5 minuutjes omdat we maar één dag de tijd kregen n_n
    Goedzo :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Leuk


    : )

    Voor godsdienst haalde ik ook altijd een 8, echt altijd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jeeej, gefeliciteerd. =D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Gefeliciteerd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    gefeliciteerd^^

    (doet me denken aan mijn leraar godsdienst, als je heel veel tekst hebt heb je zoiezo een 7 xd)


    I am an idiot, I move.

    Sehr gut. : )


    -

    gefeliciteerd. :3
    ik heb een 9,8 voor wiskunde terwijl ik normaal altijd lager dan een 5 heb n_n