• Heey, ik zoek nog rollen voor mijn mainstreet story, als je een rol wil moet je dit ff invulen:
    Rol: vriendin van Nils, vriendin van Owen, vriendin van Daan , vriendin van Leslie de koning
    Naam:
    Leeftijd:
    Woonplaats:
    Innerlijk/karakter:
    Uiterlijk (liefst foto + naam van diegene):
    Hobby's:
    Extra:


    alle rollen zijn bezet, en het verhaal staat al online
    Heel erg bedankt xx

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 17:55 ]


    Connor will always be in my heart #forever6/6

    Mag ik de vriendin van Daan reserveren??


    "Rebellion's are build on hope"

    jaa dat mag, wil je zo snel mogelijk alles sturen?? @vladiferr


    Connor will always be in my heart #forever6/6

    lovebonnie schreef:
    jaa dat mag, wil je zo snel mogelijk alles sturen?? @vladiferr


    Ik zal mijn best doen. En wil jij dan in een Pbtje sturen waar de story over gaat??


    "Rebellion's are build on hope"

    Naam: Nienke Klaassen
    Leeftijd: 14
    Woonplaats: Amersfoort
    Innerlijk/karakter: lief, vrolijk, druk, behulpzaam, onzeker en snel gekwets
    Uiterlijk: blond haar, blauwe ogen, lang (1.70)


    Hobby's: Dansen, druk zijn, tekenen en Acteren
    Extra: ik zit op een school met kunst vakken dus voor mensen die een talent hebben.
    Me broer is ziek, dus thuis word de aandacht veel aan me broer geschonken, dat doet veel met je vooral als je merkt dat als het slecht gaat op school en je hulp vraagt aan je ouders dat vaker word afgewezen dat als me broer het vraagt. Met me broer gaat het op school en fisiek ook niet zo goed dus, word er van mij verwacht dat ik wel alles goed doe. Dat is vaak erg lastig, als je bijvoorbeeld een Onvoldoende haalt, me ouders verwachten namelijk dat ik naar de HAVO ga.



    Maar als het zou kunnen wil ik graag het vriendinnetje van nils zijn kan dat /???

    Naam: Noortje
    Leeftijd: 14
    Woonplaats: ... idk waar speelt verhaal zich af??
    Innerlijk/karakter: Vrolijk, lacherig, snel Hyper, enthousiast, Laat niet graag haar eigen verdriet zien en probeert de zweer in de groep te houden. Zodra iemand naar haar verleden vraagt kan ze ontploffen als een bom.
    Uiterlijk (liefst foto + naam van diegene): Bruin haar, groene ogen. ofzoo ik zoek nog foto xD
    Hobby's: Viool, piano en gitaar spelen, skateboarden, voetballen, Ballet
    Extra: Vroeger woonde ze in Zwolle, Daar is haar broertje gestorven door een onopgeloste moord ( of gwn gestorven door onbekende reden) Daarom zijn ze verhuist naar...( bij het vriendje in de straat :P)

    Maakt niet zo veel uit wie vriendje word ;) mag wel van Leslie maar ook wel van Owen, wat jij vind passen ^^


    ~My Mind Is Free~



    Ik denk deze :D,
    Enne ik zit nog te twijfelen tussen ballet en hiphop... Voor Noortje, en een achternaam euhmm
    ook nog ff bedenken :P


    ~My Mind Is Free~

    Noortje van Vliet doe maar ;)
    Okey dat waren veel berichten xd


    ~My Mind Is Free~

    nienkedaan schreef:
    Naam: Nienke Klaassen
    Leeftijd: 14
    Woonplaats: Amersfoort
    Innerlijk/karakter: lief, vrolijk, druk, behulpzaam, onzeker en snel gekwets
    Uiterlijk: blond haar, blauwe ogen, lang (1.70)


    Hobby's: Dansen, druk zijn, tekenen en Acteren
    Extra: ik zit op een school met kunst vakken dus voor mensen die een talent hebben.
    Me broer is ziek, dus thuis word de aandacht veel aan me broer geschonken, dat doet veel met je vooral als je merkt dat als het slecht gaat op school en je hulp vraagt aan je ouders dat vaker word afgewezen dat als me broer het vraagt. Met me broer gaat het op school en fisiek ook niet zo goed dus, word er van mij verwacht dat ik wel alles goed doe. Dat is vaak erg lastig, als je bijvoorbeeld een Onvoldoende haalt, me ouders verwachten namelijk dat ik naar de HAVO ga.



    Maar als het zou kunnen wil ik graag het vriendinnetje van nils zijn kan dat /???


    Ik kan jou plaatje niet zien :( Maar coolee naam! zo heet 1 van mijn zusjes :P NiEnKe!! ;)


    ~My Mind Is Free~

    Naam: Nicole Allison Black.

    Leeftijd: Nicole is 14 jaartjes jong.

    Woonplaats: Het volle en gezellige Amsterdam.

    Innerlijk/karakter: Nicole is een vriendelijk meisje die altijd graag mensen helpt. Voor haar leeftijd is ze behoorlijk volwassen en is daardoor meestal de slimste in de groep. Ook is ze vaak wat rustiger en denkt ze na over de gevolgen die ze kan krijgen. Maar als je haar kan overhalen is ze waarschijnlijk het gestoordste kind dat je ooit hebt ontmoet. Met haar vrolijke glimlach krijgt je ze altijd wel zo ver om iets te doen.

    Uiterlijk:


    Nicole heeft bruinblonde haren die ze meestal in een vlecht heeft. Ook steekt ze het vaak op of laat ze het juist los hangen. Doordat haar haar lang is kan ze er van alles mee doen. Ze heeft blauwe ogen met lichtgroene en bruine spikkels er door heen gemengt. Haar ogen vallen nog meer op doordat een donkerblauwe lijn zich om haar ogen mengt. Ze heeft een stevige bouw en haar borsten beginnen al te groeien. Ze heeft een gewicht van 56 kilo en een lengte van 1,65. Ze is niet de langste, maar dat houd niet in dat ze zich op de kop laat zitten door grotere mensen.

    Hobby's:
    Nicole's hobby's zijn bakken, schrijven, tekenen en acteren. Ook houd ze erg veel van boogschieten. Dit heeft ze ook als sport.

    Extra: Nicole komt oorspronkelijk uit Engeland. Haar ouders kwamen om bij een auto ongeluk toen zij drie jaar oud was. Ze is toen gegaan naar haar oma in Nederland. Ze woont hier nu al drie jaar en spreekt Nederlands en Engels vloeiend. Ze woont ook nog steeds bij haar oma.


    "Rebellion's are build on hope"

    nienkedaan schreef:
    Naam: Nienke Klaassen
    Leeftijd: 14
    Woonplaats: Amersfoort
    Innerlijk/karakter: lief, vrolijk, druk, behulpzaam, onzeker en snel gekwets
    Uiterlijk: blond haar, blauwe ogen, lang (1.70)


    Hobby's: Dansen, druk zijn, tekenen en Acteren
    Extra: ik zit op een school met kunst vakken dus voor mensen die een talent hebben.
    Me broer is ziek, dus thuis word de aandacht veel aan me broer geschonken, dat doet veel met je vooral als je merkt dat als het slecht gaat op school en je hulp vraagt aan je ouders dat vaker word afgewezen dat als me broer het vraagt. Met me broer gaat het op school en fisiek ook niet zo goed dus, word er van mij verwacht dat ik wel alles goed doe. Dat is vaak erg lastig, als je bijvoorbeeld een Onvoldoende haalt, me ouders verwachten namelijk dat ik naar de HAVO ga.



    Maar als het zou kunnen wil ik graag het vriendinnetje van nils zijn kan dat /???


    Het kan aan mij liggen hoor ^^
    Maar het lijkt alsof je jezelf beschrijft als de rol. En dat hoeft niet. Je kan ook een compleet zelf verzonnen rol doen.
    Ik heb soms snel dat mensen denken dat ik hun de les probeer te lezen, maar dat is echt niet zo hoor. Ik bedoel het aardig :')


    "Rebellion's are build on hope"

    Rol: Vriendin van Owen.
    Naam: Ariana Rochelle Morero.
    Leeftijd: 15, geboren op 21 Augustus 1998.
    Woonplaats: Amsterdam.
    Innerlijk/karakter: Ariana is een zelfverzekerd meisje met een grote mond. Als ze het ergens niet mee eens is laat ze het merken, hoe brutaal ze dan ook kan zijn. Ook is ze best ijdel, ze haat het om er slecht en onverzorgd uit te zien. Ze heeft dan ook een dagelijkse routine om er top uit te zien. Ariana is voor haar vrienden en familie echter een schatje, ze zal ook altijd voor hun opkomen. Heb je haar tegen je dan kan je wel eens een gemene opmerking naar je hoofd krijgen.
    Uiterlijk (liefst foto + naam van diegene):


    Ariana heeft lange, bruine haren die meestal in een strakke en hoge staart zitten. Soms is er een uitzondering en hangt het los, wat ze best irritant vind dus dat komt niet vaak voor. Ariana heeft opvallende grijze ogen met blauwe streepjes en stipjes, omringt met lange wimpers. Ze maakt haar ogen altijd op met mascara, oogpotlood en eyeliner. Ariana heeft een slank en strak lichaam, en heeft mooie vormen voor haar leeftijd. Ze is zo'n 1.69 lang en weegt 51 kilo. Haar benen zijn echt aan de dunne kant, maar dat vind ze juist mooi. Ze heeft maat 34 en schoenmaat 36.
    Hobby's: Voetbal, Shoppen, Muziek, Dansen, Zingen en Acteren.
    Extra: Ariana zit in een voetbalteam en is daar de spits en de captain. Later wil ze dan ook graag iets met voetbal doen, en als het niet op het veld is wordt ze wel een Fysio of iets dergelijks bij een beroemde club. Ariana is half Amerikaans, en heeft ook nog wat Italiaans en wat Nederlands bloed in zich. Ariana komt uit een rijke familie en is gewend te krijgen wat ze wil. Daarom is ze soms wat verwend.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 18:10 ]


    All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them..

    Naam: emily ramussen
    Leeftijd: 14 jaar oud
    Woonplaats: Maastricht
    Innerlijk/karakter: Emily is een rustig meisje. de meeste kinderen van haar klas, vinden dat ze een enorme studie bol is die
    geen humor heeft. ze houdt van lezen en tekenen en is erg slim voor haar leeftijd.
    Uiterlijk (liefst foto + naam van diegene):
    Hobby's: tekenen, lezen en computeren
    Extra: haar moeder komt uit denemarken en haar vader uit nederland.

    Naam: Hannah
    Leeftijd: 15
    Woonplaats: Amsterdam
    Innerlijk/karakter: lief, stoer, aardig, zorgzaam, sociaal
    Uiterlijk (liefst foto + naam van diegene): knap [url=(http://data1.whicdn.com/images/71511075/large.jpg)] dit is het meisje [/url]
    Extra: kan zij de vriendin van daan worden? (H)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 15:16 ]

    Mag ik vriendin van Owen?♥


    Pizza Is My BoyFriend

    de vriendin van Daan en nils zijn al bezet, die van Owen en Leslie kijk ik nog wie er het beste bij past xx


    Connor will always be in my heart #forever6/6