• Kirsten heeft nieuwe tattoo's en nu heeft ze én pijn én is ze €300,= lichter x].

    Heeft iemand van jullie er een en zo ja wat voor en/of wil je er een? Of mag je niet?

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Nou op de borst deed enorm veel pijn maar vvan die op mijn arm en pols [het vlindertje en de initialen] daar voelde ik vrij weinig van.

    Dan weet ik dus waar ik geen 1 moet laten zettenx'D But,ik vind ze echt heel erg mooi.


    Music is the new sex

    Ik mag het, ik wil het heeeeel graag, maar ik durf niet :X Ik ben heel erg bang voor naalden...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik weet neit of ik een tatoo zou willen, ze zijn voor het leven... En ben soms nogal wispelturig -.-
    Maar als ik er 1 zou willen zou ik een hartje, een klavertje vier en ene sterretje op mijn pols willen. Die staan dan voor liefde, geluk en vrijheid.^^
    Ze zijn btw echt prachtig, en tatoo's met betekenissen vind ik altijd mooier dan gwn klink raar wat laten tatooeren. En ik zou het togh neit durven ik hb naalden vrees x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik weet neit of ik een tatoo zou willen, ze zijn voor het leven... En ben soms nogal wispelturig -.-
    Maar als ik er 1 zou willen zou ik een hartje, een klavertje vier en ene sterretje op mijn pols willen. Die staan dan voor liefde, geluk en vrijheid.^^
    Ze zijn btw echt prachtig, en tatoo's met betekenissen vind ik altijd mooier dan gwn klink raar wat laten tatooeren. En ik zou het togh neit durven ik hb naalden vrees x'D
    Nee inderdaad als je wispelturig bent zou ik het niet zomaar laten doen x].. Maar dat is wel een mooi idee. Maar ik heb er al zeker 6 jaar overnagedacht.. en nu dacht ik. Ja ik wil nog steeds dezelfde, nu zal ik toch maar is gaan doen wat ik écht graag wil.


    Wie du mir, so ich dir.

    ze zijn mooi!
    ik wil ook een tatoo op mijn 18e :]


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    (...)Nee inderdaad als je wispelturig bent zou ik het niet zomaar laten doen x].. Maar dat is wel een mooi idee. Maar ik heb er al zeker 6 jaar overnagedacht.. en nu dacht ik. Ja ik wil nog steeds dezelfde, nu zal ik toch maar is gaan doen wat ik écht graag wil.

    Kijk, jij denkt er teminste goed en lang over na! x'D
    But i still like my idea. Dat hartje, klavertje vier en sterretje. Ik weet neit het apst bij me :)


    Tears are crashing out of my eyes

    ik vindt ze hip ;O
    en ik wil er ook een ;O
    alleen zijn me ouders the big problem :W


    Imperfection Is Beautiful

    ik ga later een kleine muzieksleutel laten tatoeëren achter m'n oor. (;

    kwil der 5
    1. omgekeerd pentagram met cirkel(of met de duivel in verwerkt!)
    2. Satan op me vingers, zoals alexi van cob
    3. cross of st. peter op men beide polsen(of omgekeerd :P)
    4.rammstein teken + letters in me onderrug
    5.me linkerbeen een vlammend omgekeerd pentagram (:

    AUW.;p

    wauw, je tattoo's zijn echt mooi!

    Ik zou zelf ook wel 1 willen, but ik heb geen idee wát ik zou willen. Want ik wil niet zomaar iets, het moet iets voor me betekenen.


    -

    Ik vindt ze prachtig :Y)

    Ik wil een aantal Runen op mijn polsen. :Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik wil er al zeker 3 maar mag er nog geen =(


    heb je een foto ?? x3

    Kirsten is coool :'D
    Alsof we dat nog niet wisten o__O'

    Anyway. Ik weet niet of ik er een mag. :'$
    Wil er wel een. x'D
    Ga ik nog even over nadenken.

    Ik haat naalden.


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?