(...)
btw. dat is lang niet de gevoeligste plekken. dat zijn je schedel, nek en rugwervels. x'D Dus het valt vast te overzien
-JA ik kijk teveel miami ink-
Ik ook (Miami Ink rockt )
Dat groene zwaluuwtje vind ik echt vet mooi, maar ik wil een orgineele tatoo ^^
Ik wil heel erg graag een tatoo. Maar ik moet nog twee jaar wachten van mijn ouders. Ik wil een klein roosje op mijn pols. Voor mijn overleden tante. En een klein kruisje op mijn heup. Omdat ik die dingen zo verschrikkelijk interessant vindt. Maar dat kan volgend jaar heel wat anders zijn. Bijvoorbeeld een klein elfje of vleugeltjes. We zien het wel.
But,300 euro voor 3 tattoo's valt best wel mee toch?
Ik wil heel erg graag een tatoo. Maar ik moet nog twee jaar wachten van mijn ouders. Ik wil een klein roosje op mijn pols. Voor mijn overleden tante. En een klein kruisje op mijn heup. Omdat ik die dingen zo verschrikkelijk interessant vindt. Maar dat kan volgend jaar heel wat anders zijn. Bijvoorbeeld een klein elfje of vleugeltjes. We zien het wel.
But,300 euro voor 3 tattoo's valt best wel mee toch?
Inderdaad dat valt zwaar mee.. Ik had al gedacht aan 600/700 euro. Ja ik wil ook nog heel graag een pixie laten zetten. Dus klaar ben ik zeker nog niet x]!
(...)Inderdaad dat valt zwaar mee.. Ik had al gedacht aan 600/700 euro. Ja ik wil ook nog heel graag een pixie laten zetten. Dus klaar ben ik zeker nog niet x]!
Ik dacht eerst dat je 1 had laten zettenx'D Dan is 300 wel heel veel. Maar heb je ze allemaal tegelijk laten zetten?