• Kirsten heeft nieuwe tattoo's en nu heeft ze én pijn én is ze €300,= lichter x].

    Heeft iemand van jullie er een en zo ja wat voor en/of wil je er een? Of mag je niet?

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Maar doet een tattoo op je pols pijn?
    Úhm.. nou bij mij niet, maar ik ben nogal een harde en nogal wat pijn gewend.. Dus ga er maar vanuit dat hij pijn doet ja x]


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Inderdaad, en al mijn tattoos zijn speciaal voor me, daarbij komt ook nog is dat ik ze allemaal zelf ontworpen heb en dat ze allemaal hun eigen betekenis hebben. Kiezen uit een boek, dat zou ik nooit doen.

    ik ook niet en ik vind gaaf dat je ze zelf hebt ontworpen... n_n


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    ik ook niet en ik vind gaaf dat je ze zelf hebt ontworpen... n_n
    Whuhu danku, ze betekenen dan ook echt ontzettend veel voor me en zou er de hele dag naar kunnen kijken ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    Die op je borst is mooi zeg. Omg die is stoer gewoon.

    KIRSAAAAAAAAAAAAAA.
    Ik vind ze zeer cool, junkie van me.
    Maaaaaaaaar, dat wist je al x')

    KIRSAAAAAAAAAAAAAA.
    Ik vind ze zeer cool, junkie van me.
    Maaaaaaaaar, dat wist je al x')
    Is nu officieel een junkie juhj..


    Wie du mir, so ich dir.

    Die op je borst is mooi zeg. Omg die is stoer gewoon.
    Dankje ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik wil er 1. Kruisje, ter gedachtenis aan me opa. Op mijn pols. alleen... k mag t waarscheinlijk wel van me ouders. maar als het er op aankomt, mag t weer niet x'D Maar als k er 1 kan vinden, waar je hem kan zetten als 16jarige zonder toestemming [zeldzaam] dan doe ik het gewoon.


    The economy is suffering, let it DIE!

    .o.
    Ik vind ze echt mooi, vooral die pentagram en die vlinder^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Een W A heartagram J K xD (voor de duidenlijk heid op me onderrug een heartagram met aan de linker kant een A en een W en aan de rechter kant een J en een K)

    en mijn logo op me schouder :P


    You can never wear to much black

    Ik wil er 1. Kruisje, ter gedachtenis aan me opa. Op mijn pols. alleen... k mag t waarscheinlijk wel van me ouders. maar als het er op aankomt, mag t weer niet x'D Maar als k er 1 kan vinden, waar je hem kan zetten als 16jarige zonder toestemming [zeldzaam] dan doe ik het gewoon.
    Dat is inderdaad een mooie, wel minder dat je ouders zo moeilijk doen, dan wel dan niet..En ze zijn tegenwoordig steeds strenger,, dus als je nog maar 16 bent gaat dat moeilijk worden denk ik, zonder toestemming.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Dat is inderdaad een mooie, wel minder dat je ouders zo moeilijk doen, dan wel dan niet..En ze zijn tegenwoordig steeds strenger,, dus als je nog maar 16 bent gaat dat moeilijk worden denk ik, zonder toestemming.

    ik weet. maar ik ben goed in manipuleren. en aangezien ik het van de zomer al mocht, maar dat ging niet door omdat mijn zus niet over ging [?!] zou het nu wel mogen. een dude gaat voor mij wat kruisjes tekenen =D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    ik weet. maar ik ben goed in manipuleren. en aangezien ik het van de zomer al mocht, maar dat ging niet door omdat mijn zus niet over ging [?!] zou het nu wel mogen. een dude gaat voor mij wat kruisjes tekenen =D


    Omdat je zus niet overging jij geen tatoo ??? stom zeg xD


    You can never wear to much black

    (...)

    Omdat je zus niet overging jij geen tatoo ??? stom zeg xD

    me zus zou lippiercing krijgen.
    terwijl je die bij zommige geweun kan zetten op je 16e zonder toestemming. dus ik was pissed off. me ouders dachten dat ze anders jaloers werd, terwijl ze geeneens meer een lippiercing wil. maarja, dat was voor hun een excuus om my geen tattoo te geven.


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    me zus zou lippiercing krijgen.
    terwijl je die bij zommige geweun kan zetten op je 16e zonder toestemming. dus ik was pissed off. me ouders dachten dat ze anders jaloers werd, terwijl ze geeneens meer een lippiercing wil. maarja, dat was voor hun een excuus om my geen tattoo te geven.


    kuttig xD Maa zei was roch over dan moeten ze jouw tog niet straffen >.< (dan ik ze maar lekker jaloers :P had ze beter der best moeten doen :$)


    You can never wear to much black