(...)Inderdaad, en al mijn tattoos zijn speciaal voor me, daarbij komt ook nog is dat ik ze allemaal zelf ontworpen heb en dat ze allemaal hun eigen betekenis hebben. Kiezen uit een boek, dat zou ik nooit doen.
ik ook niet en ik vind gaaf dat je ze zelf hebt ontworpen... n_n
Ik wil er 1. Kruisje, ter gedachtenis aan me opa. Op mijn pols. alleen... k mag t waarscheinlijk wel van me ouders. maar als het er op aankomt, mag t weer niet x'D Maar als k er 1 kan vinden, waar je hem kan zetten als 16jarige zonder toestemming [zeldzaam] dan doe ik het gewoon.
Een W A heartagram J K (voor de duidenlijk heid op me onderrug een heartagram met aan de linker kant een A en een W en aan de rechter kant een J en een K)
Ik wil er 1. Kruisje, ter gedachtenis aan me opa. Op mijn pols. alleen... k mag t waarscheinlijk wel van me ouders. maar als het er op aankomt, mag t weer niet x'D Maar als k er 1 kan vinden, waar je hem kan zetten als 16jarige zonder toestemming [zeldzaam] dan doe ik het gewoon.
Dat is inderdaad een mooie, wel minder dat je ouders zo moeilijk doen, dan wel dan niet..En ze zijn tegenwoordig steeds strenger,, dus als je nog maar 16 bent gaat dat moeilijk worden denk ik, zonder toestemming.
(...)Dat is inderdaad een mooie, wel minder dat je ouders zo moeilijk doen, dan wel dan niet..En ze zijn tegenwoordig steeds strenger,, dus als je nog maar 16 bent gaat dat moeilijk worden denk ik, zonder toestemming.
ik weet. maar ik ben goed in manipuleren. en aangezien ik het van de zomer al mocht, maar dat ging niet door omdat mijn zus niet over ging [?!] zou het nu wel mogen. een dude gaat voor mij wat kruisjes tekenen
(...)
ik weet. maar ik ben goed in manipuleren. en aangezien ik het van de zomer al mocht, maar dat ging niet door omdat mijn zus niet over ging [?!] zou het nu wel mogen. een dude gaat voor mij wat kruisjes tekenen
Omdat je zus niet overging jij geen tatoo ??? stom zeg
Omdat je zus niet overging jij geen tatoo ??? stom zeg
me zus zou lippiercing krijgen.
terwijl je die bij zommige geweun kan zetten op je 16e zonder toestemming. dus ik was pissed off. me ouders dachten dat ze anders jaloers werd, terwijl ze geeneens meer een lippiercing wil. maarja, dat was voor hun een excuus om my geen tattoo te geven.
(...)
me zus zou lippiercing krijgen.
terwijl je die bij zommige geweun kan zetten op je 16e zonder toestemming. dus ik was pissed off. me ouders dachten dat ze anders jaloers werd, terwijl ze geeneens meer een lippiercing wil. maarja, dat was voor hun een excuus om my geen tattoo te geven.
kuttig Maa zei was roch over dan moeten ze jouw tog niet straffen >.< (dan ik ze maar lekker jaloers had ze beter der best moeten doen )