• Kirsten heeft nieuwe tattoo's en nu heeft ze én pijn én is ze €300,= lichter x].

Heeft iemand van jullie er een en zo ja wat voor en/of wil je er een? Of mag je niet?

x.

Wie du mir, so ich dir.

(...)

kuttig xD Maa zei was roch over dan moeten ze jouw tog niet straffen >.< (dan ik ze maar lekker jaloers :P had ze beter der best moeten doen :$)

dat zij ik dus ookal. ik zij zo van. ja, dat zorgt er toch alleen maar voor dat ze beter der best doet? Maar.. t komt nu voor mij nadelig uit, want ik zit op volleybal. na veel smeken en shit mag ik hem vast wel in de vakantie zetten. die begint de.. 16e. en dan zit k ook niet met volleybal in de knoop x'D

The economy is suffering, let it DIE!

Als ik het zou doen dan zou ik hem zelf maken.
    Piercings/tats mag ik sowieso niet tot m'n 18e. Net zoals roken en drinken =='
    Dat drinken was er later bij verzonnen.

No growth of the heart is ever a waste

Ze zijn erg mooi =)
    Het liefst zou ik engelenvleugels op mijn schouderbladen hebben. Niet dat ik gelovig ben, maar als symbool voor vrijheid, iets wat ik zelden heb.
    En een muzieknoot op mn heup ofzo.. maar ik ben echt een baby als het om pijn gaat ^^"

BAM!

Nij mij thuis ook hoor (maar tis mijn lichaam en hoe willen ze me tegenhouden :P)

You can never wear to much black

SERIEUS? Ik zit hier met een soort van mini kater.. ben wel bijna 16.
    Een gozur is voor mij n tattoo aan t ontwerpen en shit =D Dat vind k wel awesome. Maar zelf maken is ook cewl

(...)
    SERIEUS? Ik zit hier met een soort van mini kater.. ben wel bijna 16.
    Een gozur is voor mij n tattoo aan t ontwerpen en shit =D Dat vind k wel awesome. Maar zelf maken is ook cewl

Mini Kater :P ik heb vaak een mega kater en ben 14 :P (nah valt wel mee hoor maar hou gewoon van Wiskey (hoe schrijf je dat eigenlijk :P))

Ze zijn erg mooi =)
    Het liefst zou ik engelenvleugels op mijn schouderbladen hebben. Niet dat ik gelovig ben, maar als symbool voor vrijheid, iets wat ik zelden heb.
    En een muzieknoot op mn heup ofzo.. maar ik ben echt een baby als het om pijn gaat ^^"

ik ook hoor zou vet hard janken :P

Ik vind ze echt heel erg mooi. (: En ik wil er geen. Ik ben veel te bang dat ik er spijt van ga krijgen. [/schijterd]

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Niceeeeeee. (:
    x.

ok

(...)

Mini Kater :P ik heb vaak een mega kater en ben 14 :P (nah valt wel mee hoor maar hou gewoon van Wiskey (hoe schrijf je dat eigenlijk :P))

neaa.. k ben niet echt van het dronken.. en shit.
    volgensmij gewoon wiskey. ofzeu x'D
    GEEN IDEE x'D

Hihi, ik teken altijd aganda's op mijn arm, dus.. misschien is een weekplanner wel handig?

Same here. Mijn ouders toen ik klein was: als je piercing of tattoo wil, als je wil drinken of roken, zég het gewoon! Je mag het van ons allemaal als je het maar verteld! So I was like: wtf ik was toen 9 ofzo... Vorig jaar wilde ik een navelpiercing, nope mag niet. Ik wilde dit jaar een lippiercing, nope mag niet. Ik zat te vertellen over een vriend van mij die dronken thuis was gekomen ik krijg zowat een omgangsverbod met hem! Tattoo hoef ik dus al helemaal niet mee aan te komen. Stelletje naaimensen eerst te zeggen dat het geen probleem is als het me geen flikker kan schelen en verbieden als ik het wil ... valt zoiets niet onder contractbreuk?

BAM!

Hihi, ik teken altijd aganda's op mijn arm, dus.. misschien is een weekplanner wel handig?

hahahahha geweldig :P eigenlijk best een goed idee, alleen moet je de vakken wel alleen beschrijven met stift :P niet laten tatoeeren :P

Ik vind ze heel mooi ^^
    Ik heb ergeen, ik mag ook niet van me ouders. Maar ik weet niet of ik wel een tattoo wil ö Miss later fzo :')

Listen to what we're not saying..

(...)
    Same here. Mijn ouders toen ik klein was: als je piercing of tattoo wil, als je wil drinken of roken, zég het gewoon! Je mag het van ons allemaal als je het maar verteld! So I was like: wtf ik was toen 9 ofzo... Vorig jaar wilde ik een navelpiercing, nope mag niet. Ik wilde dit jaar een lippiercing, nope mag niet. Ik zat te vertellen over een vriend van mij die dronken thuis was gekomen ik krijg zowat een omgangsverbod met hem! Tattoo hoef ik dus al helemaal niet mee aan te komen. Stelletje naaimensen eerst te zeggen dat het geen probleem is als het me geen flikker kan schelen en verbieden als ik het wil ... valt zoiets niet onder contractbreuk?

Als het zwart op wit ston wel ja xD das echt gewoon kut

maa ik mag ook niet met mensen omgaan als ze wel is dronken zijn (maar hee het blijven vrienden :P)