• Nou..HOI mensen..Ik ben nu egt ff f*cking kwaad en ik wou evntjes mijn verhaal kwijt. Het zit zo: Ik heb een vriend..ja? Ja. En ik heb al een hele tijd het gevoel dat hij iets voor me verbergt. Hij had iets van een paar maand geleden met een ander. (want tussen ons ging het niet zo goed en daarom namen we ff 'pauze')Maar nu gaat alles weer goed, en tog heb ik zo'n raar gevoel =/. Kom ik op die hyves van zijn 'vriendin van toen', staan er allemaal foto's van hun 2..kussend enz. D8 ik..naja..zal wel van toen zijn, maar Nee..12 januari 2009 toegevoegd. En nu..ben ik best wel heel erg pissig want weet ik niet of ik hem nog kan vertrouwen? VOlgende maandag zouden we een jaar hebben...en wil hem eigelijk niet kwijt, maar weet gewoon niet wat ik moet =/

    En nu..vraag ik jullie mening. En mss advies?


    xx.


    This is me dying in your arms.

    Misschien moet je hem er zelf eens naar vragen, die foto's kunnen best wel van de tijd zijn dat jullie 'pauze' namen omdat ze die misschien later heeft toegevoegd om jou te kloten ofso, ik zou gewoon met je vriend zelf gaan praten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Oh ik ben hier zelf heel simpel in: dumpen die handel. Als iemand me zo iets zou flikken kon ie niet op vergiffenis rekenen.
    Mede doordat mijn moeder zelf al die ellende heeft meegemaakt met mijn pa toen ik 7 jaar was.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hijs tot nu toe altijd nog eerlijk geweest..Duz zou niet egt weten waarom nu niet =/. Maar vind het gwoon egt heeeeeeeel erg kut..hij heeft me al zovaak pijn gedaan -_-" en hij is wel verandert, maar...ja.. =/


    This is me dying in your arms.

    miss is die vriendin van toen nog wel jaloers, of wilze hem trug fseu.. Het hoeft niet aan je vriend te liggen. Kan ook zijn dat ze het expres doet enzeuh??


    --

    Ja..naja dat denk ik..Maar wat ook raar is..*als ik dit vertel vind vast iedereen dat ik hem meteen moet dumpen*..Ik had 1x een leuke avond met een vriend (en er is nix gebeurt)..had ik een foto van ons op msn, werd hij helemaal kwaad enz =/ had hij het bijna uitgemaakt ofzo. En hij blijft wel lekker omgaan met haar terwijl zij *veel meer* hebben gedaan zeg ma. Nowe..wat de fuck -_-"..ik spreek hem strax wel, maar heb nu egt zin om dat kreng helemaal dood te sgelden ofzo.
    sorry, moet het gewoon kwijt.


    This is me dying in your arms.

    Ja..naja dat denk ik..Maar wat ook raar is..*als ik dit vertel vind vast iedereen dat ik hem meteen moet dumpen*..Ik had 1x een leuke avond met een vriend (en er is nix gebeurt)..had ik een foto van ons op msn, werd hij helemaal kwaad enz =/ had hij het bijna uitgemaakt ofzo. En hij blijft wel lekker omgaan met haar terwijl zij *veel meer* hebben gedaan zeg ma. Nowe..wat de fuck -_-"..ik spreek hem strax wel, maar heb nu egt zin om dat kreng helemaal dood te sgelden ofzo.
    sorry, moet het gewoon kwijt.

    als hij zo doet,moet je hem zeker dumpen !
    eerst praat je er eens goed over met hem,zeg hem wat je dwars zit,en als hij zijn excuses niet aanbied,of geen grondige verklaring heeft,dan zeg je gewoon dat het niet zal lukken,en dat het beter zou zijn als jullie uit elkaar gaan (:

    xx


    everybody needs a song.

    Like, dit zou heel easy voor mij zijn net zoals Aurelia, dumpen!
    Als 'ie zich zo lomp tegen jou gedraagt meteen dumpen, dan issie jou niet waard.


    Candycorekid.

    gewoon aan hem vragen en shit. want ik bedoel. het is zonde om zon relatie meteen weg te gooien enzo. leg hem uit hoe je je voelt and stuff. maar niet te slijmerig/klef. want dat vinden ze irritand x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    klinkt mss stom of wanhopig...maar vind het best moeilijk om hem zo ineens te dumpen..eigelijk


    This is me dying in your arms.

    klinkt mss stom of wanhopig...maar vind het best moeilijk om hem zo ineens te dumpen..eigelijk

    Like dat is begrijpelijk, omdat het net weer "goed" gaat. Maar als het op die manier gaat, is het helemaal niet goed en is hij jou niet trouw.


    Candycorekid.

    Ik vind het zowieso raar dat ie al weer iemand anders had,Terwijl jullie PAUZE hadden. Ik bedoel dan wil je tog juist even rust. En dan heeft hij een andere? Facking hell.Ik zou gwn zegge; Dumpen! Hoe hard het ook is. Het zou het allerbeste zijn (flower)

    Succes met alles (H)


    Sometimes it's best not to care.

    Je zegt dat ie je al vaker pijn heeft gedaan? En nu weer? En jullie hadden een pauze? Dan zit er toch al iets niet goed.. dus ik zou hem dumpen.. sorry dat ik het zeg. =\\
    sterkte!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.