• ALLEEN VOOR MENSEN DIE ECLYPSE HEBBEN GELEZEN ALS JE ECLYPSE HEBT GELEZEN! LEZEN OP EIGEN RISICO!!!!



    Ik was in shock toen ik las dat Bella verliefd ging worden op Jacob in het boek Eclipse... Tell me what you think...
    Vinden jullie dat Bella en Jacob het best bij elkaar passen of Bella en Edward?
    Please schrijf een bericht


    Take my hand tonight

    Neen, want ik haat Jacob.
    In de film stond hij me al niet aan, en door de boeken steeds minder. Ik erger me rot aan hem in het boek. >_<
    Dat Bella maar braaf bij Edward blijft. ;D

    Bella & Edward, dôh! :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    En bedankt ><
    Nu weet ik dus wat er gaat geburen ;o
    Ik ben pas bij New moon!! ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    HALLO!
    Ik bn nog neit eens bij eclipse --"
    Maybe had je erbij meoten zeggen dat mensen die eclipse nog neit gelezen hebben dit topic niet moeten bekijken! Thanks a lot --"


    Tears are crashing out of my eyes

    HALLO!
    Ik bn nog neit eens bij eclipse --"
    Maybe had je erbij meoten zeggen dat mensen die eclipse nog neit gelezen hebben dit topic niet moeten bekijken! Thanks a lot --"

    Jha!! Nogal >< NU kan ik net zo goed niet veder lezen, en meteen daar beginen ><
    Man,, als je weet dat onnderhand bijna iedereen met die boeken bezug is, moet jhe ehet tog niet voor gaan zeggen ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    bella en edward


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    leuk:D:S,, moet nog beginnen aan dat hele fuking boek!!!!!

    XX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Bella <3 Edward

    NIET JACOB >.< nee nee nee :@ xD LOL Edward is veel cuter :P


    You can never wear to much black

    En bedankt ><
    Nu weet ik dus wat er gaat geburen ;o
    Ik ben pas bij New moon!! ;o

    sorry :O


    Take my hand tonight

    (...)
    sorry :O

    Het is dat die boeken zo voorspelbaar zijn,, want ik kan nu ook wel al raden, dat Bella iets voor Jacob gaat voelen..><
    maar als jij een betje na denkt, dat weet je dat bijna iedereen hier bezig is met die boeken, en dan kan je tog zekker ook wel bedenken, dat nog niet iedereen bij dat deel is, end at al gelezen heeft zekker?! ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    Het is dat die boeken zo voorspelbaar zijn,, want ik kan nu ook wel al raden, dat Bella iets voor Jacob gaat voelen..><
    maar als jij een betje na denkt, dat weet je dat bijna iedereen hier bezig is met die boeken, en dan kan je tog zekker ook wel bedenken, dat nog niet iedereen bij dat deel is, end at al gelezen heeft zekker?! ><

    ik zal erbij zetten ( alleen voor mensen die eclypse uit hebben )


    Take my hand tonight

    ja ik ben te nieuwschierig dat ik het toch heb gelezen maar ik heb eclypse nog niet gelezen ik wacht tot hij in het nederlands is... want via de bieb krijg ik m toch niet... een wachtlijst van 4 maanden...

    maar natuurlijk ben ik voor bella&edward xD


    A Noble was Born in Chaos

    Bella en Edward éé!XD
    Heeft iemand allevier de boeken gelezen?
    Ik nii.. oÔ Mr een vriendin die ze wel allemaal heeft gelezen eeft mij heeft mij bijna alles verteld.^^ Nu moet ik gwn alles lezen!XD


    If music be the food of love, play on!

    Wil iemand ff een prive bericht naar mij sturen van hoe het af loopt?
    k heb ze wel in het engels gelezen maar mijn engels is niet zo goed dus.. xD


    XX


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Bella + Edward


    Use Your Head,, But Live In Your Heart &#9829;