• ALLEEN VOOR MENSEN DIE ECLYPSE HEBBEN GELEZEN ALS JE ECLYPSE HEBT GELEZEN! LEZEN OP EIGEN RISICO!!!!



    Ik was in shock toen ik las dat Bella verliefd ging worden op Jacob in het boek Eclipse... Tell me what you think...
    Vinden jullie dat Bella en Jacob het best bij elkaar passen of Bella en Edward?
    Please schrijf een bericht


    Take my hand tonight

    TaraChaos schreef:
    Spoiler allert!
    bella x edward

    zonder bella x edward geen renesmee

    zonder Renesmee vindt Jacob zijn imprinted one niet :Y)

    love Nessie <3

    I KNEW IT I KNEW IT XD

    heb breaking dawn niet gelezen. maar ik dacht dat dat zou gebeuren en dat gebeurt dus :Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Oke. Ik ben persoonlijk zo anti Edwartistisch als de pest. Jacob is gewoon veel liever en leuken. Edward was een zak, is een zak en zal in mijn ogen altijd een zak blijven. Aber, ik mag bella wat dat betreft ook niet, dus zei passen wel bij elkaar.
    Jacob ownt gewoon, ik vind dat hij beter dan bella verdient.

    Kortom ik mag niemand behalve Jacob in Twilight (baby)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    bella en edward past gewoon veel beter.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Oke,ik vraag mij het eigenlijk al lang af. Maar waarom is dat boek zo bekend? En zo speciaal? Oo

    ik ben met new moon nog bezig, maar myn bf heeft me alles al verteld. ik was te nieuwsgierig.

    (A)

    & wat ik er van vind. Ik wil Jacoooob(l) Dus bella moet bij Edward blijven :') x


    Some people make the world special just by being in it

    Ik kan geen reactie geven zonder dingen uit breaking Dawn te verraden. Maar ik ga het tog op een andere manier proberen te verwoorden.
    Ik vind het eigenlijk niet zo heel erg dat ze ook een ebetje verliefd wordt op Jacob. Hij heeft haar immers weer aan elkaar geleimd zoals Edward dat ook zegt - denkt even na om niks te verraden- maar tog vind ik dat ze beter bij Edward past.


    Get back motherfuckerz'

    ik vind het het zo raar ='D zo op het einde van de boek : ja okee ik ben ook verliefd op jake punt uit :p edwardloveforever =D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Hmm Bella en Edward zijn mooi samen, maar Bella en Jacob zouden ook mooi zijn samen. Dus eigenlijk maakt het mij niet veel uit, ik ben altyd tevreden (:

    JOYCEVIPx schreef:
    Oke,ik vraag mij het eigenlijk al lang af. Maar waarom is dat boek zo bekend? En zo speciaal? Oo

    lees, geniet, wordt ontvoerd door de magie.
    en dan besef je vanzelf wel waarom (;

    doe maar bella en edward
    want dan kan ik jacob houden die is toch nog amper een jaar ouder als ik ben (A)
    hij heeft zo vn die schattige wangetjes xD


    A Noble was Born in Chaos

    Ik heb alleen de film gezien.
    En, als ik me daarop moet baseren vind ik Bella + Jacob, denk ik :)


    007

    Edward is best een eikel aangezien hij aan Jacob vraagt om..
    Oh neen, dat staat in Breaking Dawn, sorry!


    everything you imagined, and more...

    Edward & Bella.
    Passen beter bij elkaar.


    hoi, jij bent leuk.

    Edward en Bella, ze passen gewoon beter bij elkaar. En het is niet omdat Edward eens een fout maakt, dat hij meteen een eikel is.
    Niet dat het boeit, aangezien hij geen echt mens ofja vampier is. x-x

    Honour schreef:
    Edward is best een eikel aangezien hij aan Jacob vraagt om..
    Oh neen, dat staat in Breaking Dawn, sorry!


    ik weet wat hier op volgt <3
    denk ik toch :Y)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me