• Nou, kijk, ik ben gister dus niet op school geweest omdat ik ziek was hè. Nou, vandaag krijg ik zo'n smsje van zo'n kindje uit m'n klas:
    En Naomi, hoe heet ze? Ontken het maar niet. Gefeliciteerd. En feliciteer Bryan[/mijnvriendje] ook van ons. XX ons.
    Ik dacht wtf man. Dus ik vraag wat ze bedoelen, smsen ze:
    2 mensen, 1 gedachte, 5 minuten werk, 9 maanden wachten. XX
    omgomgomg. ==' dat doen ze dus omdat mn vriendje seks wil en ik niet ==' en nou beginnen ze dus zo te doen. =='
    wat vinden jullie daar nou van? beetje laag, niet dan? =='


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Omfg ,Wat kinderachtig van ze. Volgens mij zijn ze gwn jaloers op je meidd. Ö Ze moeten niet zo belachelijk doen ! :S


    Sometimes it's best not to care.

    Omfg ,Wat kinderachtig van ze. Volgens mij zijn ze gwn jaloers op je meidd. Ö Ze moeten niet zo belachelijk doen ! :S

    Ik weet niet of ze jaloers zijn, maar kinderachtig vind ik het wel. =l ik bedoel; waar sláát dit nou op. x'D ik vroeg dat en toen kreeg ik dus geen antwoord meer. =='


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat is echt megaa laag van hun! ><


    Sometimes it's best not to care.

    Heey rustig joh, dat is maar een grapje. Hoe denk je dat ze bij mij doen? Toen ik voor het eerst seks had, en ik was daarna 3 dagen niet op school, dachten ze ook allemaal zogenaamd dat ik zwanger was. Dat zeggen ze alleen maar om te plagen hoor, als je daar niet tegenkunt.


    Life is hard and then we die

    Heey rustig joh, dat is maar een grapje. Hoe denk je dat ze bij mij doen? Toen ik voor het eerst seks had, en ik was daarna 3 dagen niet op school, dachten ze ook allemaal zogenaamd dat ik zwanger was. Dat zeggen ze alleen maar om te plagen hoor, als je daar niet tegenkunt.


    Hoe wisten hun dan,Dat jij seks hebt gehad.


    Sometimes it's best not to care.

    Heey rustig joh, dat is maar een grapje. Hoe denk je dat ze bij mij doen? Toen ik voor het eerst seks had, en ik was daarna 3 dagen niet op school, dachten ze ook allemaal zogenaamd dat ik zwanger was. Dat zeggen ze alleen maar om te plagen hoor, als je daar niet tegenkunt.

    ik vind dit geen leuke grapjes. ==' en nee, misschien kan ik wel niet tegen grapjes. en dan vooral niet nu. x_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    Hoe wisten hun dan,Dat jij seks hebt gehad.
    Nou ik had dat aan 1 iemand vertelt en die kon 'r mond nie houden XD naja, I don't care, lekker belangrijk of ze weten dat ik seks heb gehad of niet zeg.


    Life is hard and then we die

    (...)Nou ik had dat aan 1 iemand vertelt en die kon 'r mond nie houden XD naja, I don't care, lekker belangrijk of ze weten dat ik seks heb gehad of niet zeg.


    Whahaa,! x'] Omg.Ik zou me dood schamen ! :P


    Sometimes it's best not to care.

    (...)

    Whahaa,! x'] Omg.Ik zou me dood schamen ! :P

    neejoh, niet schamen. ö seks is doodnormaal hoor. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    neejoh, niet schamen. ö seks is doodnormaal hoor. (:
    Jup, uiteindelij doet iedereen het, en als ik het nou wat vroeger doe dan de gemiddelde persoon, who cares, i dont.


    Life is hard and then we die

    (...)
    neejoh, niet schamen. ö seks is doodnormaal hoor. (:



    Jaa, dat weet ik. Maar als myn hele school het zou weten. x'D dan zou ik me wel ff rot voelen.

    x


    Sometimes it's best not to care.

    (...)


    Jaa, dat weet ik. Maar als myn hele school het zou weten. x'D dan zou ik me wel ff rot voelen.

    x

    nou, ligt eraan op wat voor manier ze erover praten weet je. ö als het is van; ooh die is een slet, want die doet het al en met iedereen en blabla, ja, dan zou ik ook wel ffkes moeten slikken. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)


    Jaa, dat weet ik. Maar als myn hele school het zou weten. x'D dan zou ik me wel ff rot voelen.

    x
    Waarom dan? Er zijn genoeg andere mensen die het al gedaan hebben hoor, je bent heus niet de enige.


    Life is hard and then we die

    (...)Jup, uiteindelij doet iedereen het, en als ik het nou wat vroeger doe dan de gemiddelde persoon, who cares, i dont.

    ikweet. :'D en er zijn zoveel mensen van 15 die het dan al gedaan hebben. (: ik ken er een hele hoop, ghehe. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    nou, ligt eraan op wat voor manier ze erover praten weet je. ö als het is van; ooh die is een slet, want die doet het al en met iedereen en blabla, ja, dan zou ik ook wel ffkes moeten slikken. ><


    Jhaa,dat is wat ik bedoel Ik wil niet dat ze me aanzien als een slet ofsoow,want dat haat ik echtÖ

    x']

    (flower)


    Sometimes it's best not to care.