• Blunders.
    Ik ben daar de laatste tijd nogal goed in volgens mij..
    Ik zat dus in de klas, en ik voelde me al de hele dag niet goed, koppijn enzo. Dus ik voel effe aan men hoofd. Kijken of ik ook koorts had. En nouja ik vond van wel, dus wat zeg ik?
    Damn wat ben ik heet.
    -slaat zichzelf,- dat is echt wel de domste uitspraakk.^^ Maar oke. het was wel lachen.

    Heb jij ook welles zulke domme blunders?

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    jaa...laatst nog...ik zei dus heel serieus tegen mijn vriendin(ze had haar sleutel vast):'die is van een slot...'-hele slimme uitspraak- maar ik bedoelde van een fiets slot aleen liet dat weg...maarja.a...xx

    dat was best wel droog...:Y)

    - tegen een jongen: is er nog slagroom over?
    jongen: Ja genoeg *wenkbrauwwinkgeval*
    ik: GEEF MIJ.
    hij bedoelde iets anders dan ik -.- IK Bedoelde het etengeval. Hij niet.


    You really have no idea.

    Ja, jammer genoeg wel ;D, maandag ben ik nog gevallen --'
    Recht op m'n twee knieën ><

    wahaa:P
    uhmm heb ik dat ook?
    teveelxD


    Music is my drug, I need it all the time!

    gisteren nog. ik en vriendin waren gek aan het doen, en zij had flesje met drinken en ik wou het uit haar handen tikken en toen kwam al dat drinken over een meisje naast haar. en ik kende dat wijf niet :Y)


    -

    gisteren nog. ik en vriendin waren gek aan het doen, en zij had flesje met drinken en ik wou het uit haar handen tikken en toen kwam al dat drinken over een meisje naast haar. en ik kende dat wijf niet :Y)


    whahaha...xD

    Wij moeten een Monument voorstellen in de klas xD en ik Roep zo xD "ik heb een Mackette op de kop kunne slagen" naja niemand was aan het oplette en ze hadde alleen "Ik heb eimand op de kop kunne slagen" xD en iedreen lag strijk xD


    Your Butt is Mine!

    OmgxD 'Damn, ik ben heet.' genius!
    Ik dacht een keer dat een jongen uit mn klas naast me liep. Dus ik zo; 'hoi Yannick.' geen antwoord. 'Yannick?' -still no answer- por ik dat kind 'Yannick ik praat tegen je.' is het een meisje uit de eerste :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    OmgxD 'Damn, ik ben heet.' genius!
    Ik dacht een keer dat een jongen uit mn klas naast me liep. Dus ik zo; 'hoi Yannick.' geen antwoord. 'Yannick?' -still no answer- por ik dat kind 'Yannick ik praat tegen je.' is het een meisje uit de eerste :'D


    whaha..xD

    OmgxD 'Damn, ik ben heet.' genius!
    Ik dacht een keer dat een jongen uit mn klas naast me liep. Dus ik zo; 'hoi Yannick.' geen antwoord. 'Yannick?' -still no answer- por ik dat kind 'Yannick ik praat tegen je.' is het een meisje uit de eerste :'D

    Ik ben nou eenmaal geniaal.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    jaa !
    xD

    nja een vriendin had het.
    we waren zo onder aardrijkskunde en zij vind die gast leuk die les geeft. dus hoor ej haar zo toen het stil was. oohh lekkerding !

    de hele klas lag vlak XD


    ' niks is wat het zijn moet '

    jaa !
    xD

    nja een vriendin had het.
    we waren zo onder aardrijkskunde en zij vind die gast leuk die les geeft. dus hoor ej haar zo toen het stil was. oohh lekkerding !

    de hele klas lag vlak XD


    das erg... ik zou me kapot schamen....xD

    HAH.hier een blunder van Willom die ik niet uit me gedachtes kan halen x'D
    Wij hebben een vriend;; Vince. T is een soort.. emoding ookal ontkent hij dat. Maar oke. Op msn, noemde wij hem god. Voor de een of andere reden. We gingen naar n meeting. en zouden hem zien op het station in Alkmaar, om zo samen door te reisen. Dus we komen aan op dat station. Willem ziet het eerste de beste emo geval. en begint over dat hele perron GOD! te schreeuwen. Iedereen staart ons aan. Maar deze emo had blonde whoesh haar. en onze emo had bruine woesh haar. x'D Was wel grappig x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    ochgod .
    zoveel .