• Ik had vandaag dus gym in een sporthal. En de kleedkamers waren bezet, want er zitten altijd basisschoolkinders die nog niet omgekleed zijn. Wij mochten ons dus om gaan kleden bij hen. Wij kloppen op de deur, doen hem open, horen we: "DOE DE DEUR DICHT!" Wij schrikken ons dood, en doen hem dicht. Komt er even later zo'n kind naar buiten, hoogstens een jaar of 6: "Hou je bek!" Hop, deur weer dicht. Dat is toch niet normaal? ô.o Dat deed ik echt niet toen ik 6 was! En toen kregen wij nog op onze kop ook omdat we dat niet normaal vonden. ==' like ohmygod.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Shit man :S.

    Tegenwoordig zeiken ze wel over de jeugd van tegenwoordig maar laten ze maar eens zeuren over de kleuters van tegenwoordig. Die hebben alleen maar een grote bek!


    ben ik het helemaal mee eens. het begint toch wel bij die kleuters. die hebben helemaal geen opvoeding genoten. ô.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    OMG dat is egt super brutaal XD bij ons flikken de bruggers dat nog niet eens xD op sommige mensen na dan


    I believe i can <3

    JustHateLove schreef:
    ik zou echt niet op me kop late zitte door een kleuterxD [in prensiepe is het geen kleuter maar ikv vind van welxD]


    None but ourselves can free our minds.

    Damian schreef:
    Shit man :S.
    Tegenwoordig zeiken ze wel over de jeugd van tegenwoordig maar laten ze maar eens zeuren over de kleuters van tegenwoordig. Die hebben alleen maar een grote bek!

    De mensen die denken dat onze generatie al erg is kunnen hun borst alvast natmaken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dát ken ik -zucht- Mijn zusje van negen die heeft ook zo'n grote bek, tegen ons én tegen onze ouders. Ja oké, ik soms ook maar ik zit in mijn pubertijd -dan is dat kinda normaal- maar zij is soms echt niet normaal joh! Zit ze mijn moeder uit te schelden of zit ze er tegen te roepen van: Och jom, ga weg, verhuis! etc. Niet normaal?

    wtf


    I need you like a heart needs a beat

    Ik liep zondag zo in de stad sloeg er zo een jochie van zes jaar, fso op mijn kont.

    Omg, je had gewoon naar binnen moeten gaan :Y)
    Moet je eens zien, al die kinderen van rond de 6 jaar krijgen een grote mond. Incl. pikken ze heel veel scheldwoorden op.


    I live for the applause, you will die for it.

    Triest. Heul triest.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    wow, ik wist niet eens meer dat ik dit topic had geopend. maarja, nu herinner ik het me weer. (A)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik zou dat kind uitlache en gwn naar binnen lopen,, maar het is idd niet normaal ><"


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Ze worden brutaler en jonger.

    Weet je zeker dat ze 6 was? Ik heb een kind bij mij in de straat die 7 lijkt, maar 14 is, dus je weet maar nooit.


    Als je maar een ananas hebt..

    xMissJonas schreef:
    OMG dat is egt super brutaal XD bij ons flikken de bruggers dat nog niet eens xD op sommige mensen na dan

    Omdat WIJ bruggers ook normaal kunnen nadenken, net als hogere klassen, AHUM. X'D
    (De meesten dan..)


    Als je maar een ananas hebt..

    xRapunzel schreef:
    Ik liep zondag zo in de stad sloeg er zo een jochie van zes jaar, fso op mijn kont.


    omg Ö