• Ik had vandaag dus gym in een sporthal. En de kleedkamers waren bezet, want er zitten altijd basisschoolkinders die nog niet omgekleed zijn. Wij mochten ons dus om gaan kleden bij hen. Wij kloppen op de deur, doen hem open, horen we: "DOE DE DEUR DICHT!" Wij schrikken ons dood, en doen hem dicht. Komt er even later zo'n kind naar buiten, hoogstens een jaar of 6: "Hou je bek!" Hop, deur weer dicht. Dat is toch niet normaal? ô.o Dat deed ik echt niet toen ik 6 was! En toen kregen wij nog op onze kop ook omdat we dat niet normaal vonden. ==' like ohmygod.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    O_o Omg..


    We can only learn to love by loving.

    Wtfaaaaaaaaaaah?


    I found myself in Wonderland.

    omg xD zo doet me nichtje ook


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    je had keihard terug moeten schelden ! XD


    ' niks is wat het zijn moet '

    je had keihard terug moeten schelden ! XD

    dat deden we wel tegen de lerares die ons later op onze kop kwam geven. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik zou echt niet op me kop late zitte door een kleuterxD [in prensiepe is het geen kleuter maar ikv vind van welxD]


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Wat te.. o my gosh. de jeugd van tegenwoordig.


    Life is hard and then we die

    Wtf, kleine ettertjes. =o Dat deed ik gelijk ook niet toen ik zo oud was.
    Wat gaat dat wel niet geven als die ouder zijn? ;}
    x

    Ghehe. In de straat tegenover de mijne wordt dat aldoor gedaan. Kinderen van 8 en 10 gaan elkaar als volgt te lijf: 'Kankermongool, kom hier dan als je durft! Schijtlap.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Ghehe. In de straat tegenover de mijne wordt dat aldoor gedaan. Kinderen van 8 en 10 gaan elkaar als volgt te lijf: 'Kankermongool, kom hier dan als je durft! Schijtlap.'

    maar dat is toch niet normaal meer? ô.o nooit dat ik dat deed toen ik zo klein was. :l


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Gosh. Bitcherig. Mijn zus ik juf in groep zeven. Ze zegt dat de kinderen daar ook al zó ontzettend erg puber zijn en alles zeggen wat raar is. je verwacht het niet.

    Gister had ik nog zoiets
    Ik liep met me vriend hand in hand en zo een jongen gilt 'jullie zijn verlieeeefd!'
    Waren we voorbijgelopen
    'Oeeeh kijk die billen heen en weer gaan...'
    Dat kind was echt hooguit 4 ofzoXD


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Haha x'D Dat doan die kinders bij ons op school ook. Zo'n mannetje had eens een bal tegen me op gegooid en een vriend was heel kwaad geworden [/Die ventjes doen dat like iedere morgen tegen ons --"]. Maar dat klein joch begon hm gewoon tegen te spreken nzo --"


    Listen to what we're not saying..

    Shit man :S.

    Tegenwoordig zeiken ze wel over de jeugd van tegenwoordig maar laten ze maar eens zeuren over de kleuters van tegenwoordig. Die hebben alleen maar een grote bek!


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    De jeugd van tegenwoordig is verpest door al de media.