• MEnsen zijn GEMEEN tegen Mij!!! ;oAlls ik Boe zeg, dan doet iedereen Sgikken, en zeggen dat ik eng ben! maar ik ben helemala niet eng, want ik ben heeel lief,, de eeniige die eng is, is,, Is Greepy Edward, uit Twilight!! want in de fil is hij lelijk en Heel Eng, terwel het boek besgrijft dat hij heeeel knap is, net zo knap asl fotomodell enzo,, maar dat klopt niet, wn t ik ging nagtmerry van hem grijgen,, ;o

    Weetje, dat is jou msn naam x]
    enenenenen... Mensen moeten wel schrik zeggen, anders is het niet leuk om boe te zeggen ^^


    Your make-up is terrible

    Whaha
    *lIGT plat*


    We can only learn to love by loving.

    Juist Ja. =)


    Blablabla.

    Nouww Nikki dat weheet ik wel..
    maar dan niet zeggen darna dat ik eng ben,, want dat vind gemen!! OKe, ik sgik ook wel eens als ik in de spegel kijk,, maar dat is als ik net me bed uit kom.. en dan ben ik ook egt eng!! maar niet als ik zeg BOE op Msn, en dat mensen dan sgikku.. want dat vind ik gemeen! ;o
    En NicolHoofd! dat is niet graapug,.. want ik ben helmaal niet eng\1 aleen Edward, met die enge hoofd van hem!
    weet je!! ik krijg van mij mama van de week Nieuwe Maan!! en dan ga ik lezen, hoe Edward, Bella vermoord omdat ze zig opensnijt aan papier!!. x']

    Neeh, daarna niet zeggen dat je eng bent x]
    Want dat is gemeen! =O
    Ik schrik altijd als het donker is, en ik zie mezelf in de spiegel x]
    Dan vergeet ik altijd dat er een spiegel zit!


    Your make-up is terrible

    Nuhh dat moet je niet doen.. mijn kat vind mij ook eng, ben ik net agter.. x'] hij gong voor mij weg rennen.. ;o

    Whaha x]
    katten zijn vage beesten x]


    Your make-up is terrible