• gisteren hadden we bij gym de shuttle run test(dat is die test dat je telkens voor het piepje aan de overkant moet zijn)en dat is egt zwaar kut -__-'
    Maar dit was pas de eerste keer dat ik die test deed dus eerst bij trap 1 dacht ik zo van: oohh dit gaa ik makkelijk halen maar bij trap 2 was gelijk iedereen al moe maar je mocht niet stoppen omdat je dan als cijfer een 2 krijgt >.< nou de meeste meisjes van onze klas hadden 4en en 5en en de hogste van een 9. Maar ik had een 5 gehaald en aankomende vrijdag hebben we weer zo shuttle run en krijgen we weer een cijfer ervoor.
    Weet een van jullie hoe je het langer kan uithouden met rennen??

    xx

    euhm, proberen precies op de piepjes te rennen ofzo?xd dat doe ik altijd en meestal haal ik dan trap 7 ofzo, wat ik al best knap vind want ik heb geen conditie=)


    You've got all the right moves.

    Ik heb ook egt totaal geen conditie ofzo maar met gym haal ik wel meestal een 7 of een 7.5 maar ik moet en zal gewoon een voldoende halen met de shuttle run xD
    Ik wil wel trainen met rennen voor vrijdag maar ik ghaa egt niet buiten joggen dus dan schaam ik me dood dus ik weet niet waar ik kan oefenen met rennen xD

    je moet niet te snel wil beginnen, rustig aan doen en het opbouwen dat gaat veel beter dan snel beginnen want daarna haal je het niet meer.
    dus eigenlijk gewoon op de piepjes lopen.XD
    als je wilt oefenen met rennen kun je altijd naar de trainingsschool gaan..


    Time to tip the scales!

    in het begin gewoon rustig doen.
    heb er hekel aan maar hou wel lang vol.


    shalala

    Tip 1:

    Doe niet al te zware kleding aan...
    Dus geen zware schoenen, Geen zware broek (korte dus) en een t-shirt


    Tip 2:

    Probeer op de piepjes te lopen.

    Tip 3:

    In een gymzaal heb je lijnen lopen.
    kies een lijn waar je overheen gaat lopen.
    ik pak zelf meestal de blauwe lijn kun je mooi tussenin lopen.

    Tip 4.

    Eet/Drink vlakvoor de gym niets.
    hierdoor kun je steken krijgen

    Tip 5.

    Blijf rechtop lopen; Rug recht, borst naar voren.
    zodra je met je hoofd naar beneden gaat lopen word het alleen maar zwaarder

    Tip 6.

    Leg je duimen in je hand en doe je vindes er over heen en dan moet je krijpen, hierdoor voel je je veel sterker...

    Tip 7.

    Conditie... Ga buiten hardlopen met een groepje van je vriendinnen die hier ook moeite mee hebben.
    Trainen!

    Owh, ik moest die test ook doen ^^
    Ik was de slechtste van de klas (A)
    Neeh, kheb niet veel tips, anders zou ik ook beter zijn XD
    Misschien beetj conditie.. ^^


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Denken dat ze persoon van wie je het meest houd gekidnapd is en als je niet eerst aan komt dan sterft hij/zij. Dat werkt bij mij altijd.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    ik heb ni moete meedoen ^^


    Your Butt is Mine!

    dat heet bij ons de biebtest (: en dat suckt, alhoewel ik het nog nooit heb moeten doen, maar toch weet ik dat het suckt , maar ik weet wel heen tip ,


    Gilles (ll)

    dat heet bij ons de biebtest (: en dat suckt, alhoewel ik het nog nooit heb moeten doen, maar toch weet ik dat het suckt , maar ik weet wel heen tip ,


    jij hebt geluk dat je dat nog nooit heb hoeven doen,het suckt het hard >.<

    Nog bedankt trouwens voor al jullie tips...
    Als je nog meer tips weten hoor ik het graag(A)

    xx

    Tip 1:

    Doe niet al te zware kleding aan...
    Dus geen zware schoenen, Geen zware broek (korte dus) en een t-shirt


    Tip 2:

    Probeer op de piepjes te lopen.

    Tip 3:

    In een gymzaal heb je lijnen lopen.
    kies een lijn waar je overheen gaat lopen.
    ik pak zelf meestal de blauwe lijn kun je mooi tussenin lopen.

    Tip 4.

    Eet/Drink vlakvoor de gym niets.
    hierdoor kun je steken krijgen

    Tip 5.

    Blijf rechtop lopen; Rug recht, borst naar voren.
    zodra je met je hoofd naar beneden gaat lopen word het alleen maar zwaarder

    Tip 6.

    Leg je duimen in je hand en doe je vindes er over heen en dan moet je krijpen, hierdoor voel je je veel sterker...

    Tip 7.

    Conditie... Ga buiten hardlopen met een groepje van je vriendinnen die hier ook moeite mee hebben.
    Trainen!


    thx voor je tips ik vind ze erg goed en gaa ze ook gebruiken behalve tip 7 want buiten hardloppen zie ik niet zo zitten...ik denk dat ik amar bij de sportschool of zoiets ga trainen voor vrijdag xD

    Heeft er iemand anders nog wat tips??

    dat heet bij ons de biebtest (: en dat suckt, alhoewel ik het nog nooit heb moeten doen, maar toch weet ik dat het suckt , maar ik weet wel heen tip ,


    biebtest idd en ik moet da ook ni doen, godzijdank, zoals ik het hier hoor is het gewoon f***** moelijk ik zweer het ik zou mezelf gewoon op de grond zette en staken. jezus waarom moet da eigelijk? die test he! iedereen kan toch wandelen, het hoeft heus niet allemaal snel te gaan, het heele leven ga al veel te snel laat staan dat we nog is zoiets dom moeten gaan doen zoals loope -.-' XD sry vo m'n preek t'moest er ff uit.

    Xx

    Trainen, dan lukt het, -niet dat ik dat doe-


    blame the bully.

    (...)

    biebtest idd en ik moet da ook ni doen, godzijdank, zoals ik het hier hoor is het gewoon f***** moelijk ik zweer het ik zou mezelf gewoon op de grond zette en staken. jezus waarom moet da eigelijk? die test he! iedereen kan toch wandelen, het hoeft heus niet allemaal snel te gaan, het heele leven ga al veel te snel laat staan dtrap 1at we nog is zoiets dom moeten gaan doen zoals loope -.-' XD sry vo m'n preek t'moest er ff uit.

    Xx


    this ook egt f*cking moeilijk,
    like,ik dacht bij trap 1:ooh dit haal ik gemakkelijk dus ik zo vele piepjes later was ik erg moei dus ik dacht zo:bij welke trap zijn we nu trap 6 of 7 hoor ik zo stem op de recorder:trap 2,ik dacht egt zo(wtf,zijn we pas bij trap 2?? xD en vrijdag heb ik er weer heen en ik moet en zal voldoende halen >.<