• Jullie zullen het wrsch wel al gehoord hebben, maar in Duitsland heeft een jongen van 17 op zijn school 3 leraressen, 1 jongen en 8 meisjes dood geschoten. Toen hij wou vluchten, heeft hij onderweg nog eens 3 mensen neer geknald, vervolgens heeft hij zelfmoord gepleegd...

    http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/761726/2009/03/12/Kretschmer-kondigde-zijn-slachtpartij-aan-op-het-net.dhtml



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: link maken)

    Erg.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Best wel erg. Het scheen uit liefdesverdriet.
    Wat liefde toch wel niet allemaal met een mens kan doen...


    Niet geschoten is altijd mis..

    OMG :O

    wat een eng verhaal!


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    was dat ook al niet in amerika?? of engeland?/

    teminste ik heb zoietf vaker gehoord alleen dat was in amerika of engeland

    x

    Best wel erg. Het scheen uit liefdesverdriet.
    Wat liefde toch wel niet allemaal met een mens kan doen...

    Zijn vriendin zou hem onlangs gedumpt hebben ja, maar hij zou daarvoor al psychisch niet helemaal in orde zijn geweest.. tuurlijk niet, ander doe je zoiets niet
    Zijn ouders hadden trouwens een verzameling geweren en hij volgde samen met zijn vader schietles (ofzo) wat een goede opvoeding -_-

    Erg. Wat xJoey zegt klopt wel. Wat liefde niet allemaal met je kan doen. Het maakt gelukkig maar soms ook doodongelukkig.
    And TeamJacobxx, wees blij dat het niet zo dich is van waar jij woont. Ik heb al andere dingen meegemaakt, zoiets dat dicht bij mij was.

    was dat ook al niet in amerika?? of engeland?/

    teminste ik heb zoietf vaker gehoord alleen dat was in amerika of engeland

    x

    nja, het lijkt of de "rage" van Amerika naar Europa overwaait -_-

    vreselijk :S maar had de politie hem niet neergeschoten :S naar het schijnt zater er ng 100 kogels in zen zakken Ö ik weet wel niet of het waar is :S


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    vreselijk :S maar had de politie hem niet neergeschoten :S naar het schijnt zater er ng 100 kogels in zen zakken Ö ik weet wel niet of het waar is :S
    Er is een schietpartij geweest 3 omstaanders gedood aantal gewonden.
    Toen ontnam hij zich van het leven.

    Hij had 50 kogels.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Dit is erg, echt een massamoord.
    Ik wordt er zo verdomd bang van dat het zo dichtbij gebeurd. Vroeger was America de plaats voor massamoorden, maar nu gebeurd het ook hier. Meer en meer, morgen is het misschien in jouw dorpje.

    @Seel
    Zelfmoord, niets politie. Die mogen dat alleen doen als het écht nodig is. Ze waren met een speciaal interventieteam ofsoo met alle beveiliging. Hij heeft zm gepleegd.

    Dit is erg, echt een massamoord.
    Ik wordt er zo verdomd bang van dat het zo dichtbij gebeurd. Vroeger was America de plaats voor massamoorden, maar nu gebeurd het ook hier. Meer en meer, morgen is het misschien in jouw dorpje.


    -Word niet bang- Maar da's omdat ik me er al op voorbereid moest het hier gebeuren. Mijn plan: Als er één of andere mens binnenkomt met een pangpanger (omg, vaag --') dan neem ik mijn stoel, spring voor hem en klop hem daarmee neer. En dan ben ik de held van de dag (': -is serieus-

    (...)

    -Word niet bang- Maar da's omdat ik me er al op voorbereid moest het hier gebeuren. Mijn plan: Als er één of andere mens binnenkomt met een pangpanger (omg, vaag --') dan neem ik mijn stoel, spring voor hem en klop hem daarmee neer. En dan ben ik de held van de dag (': -is serieus-
    Ik zou zeggen, Schiet als je kan lafaard -serieus- (cool)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Best wel erg. Het scheen uit liefdesverdriet.
    Wat liefde toch wel niet allemaal met een mens kan doen...

    Liefdesverdriet?
    Het geweer heeft hij van zijn vader gepikt, en nadat de politie zijn huis is gaan controleren, zat de PlayStation nog aan. Een agressief spel waarbij je mensen doodt -.-'
    x


    ok

    (...)
    Liefdesverdriet?
    Het geweer heeft hij van zijn vader gepikt, en nadat de politie zijn huis is gaan controleren, zat de PlayStation nog aan. Een agressief spel waarbij je mensen doodt -.-'
    x
    Zijn vriendin had het daarvoor uitgemaakt -zeggen ze op tv-


    Niet geschoten is altijd mis..