• gisteren hadden we bij gym de shuttle run test(dat is die test dat je telkens voor het piepje aan de overkant moet zijn)en dat is egt zwaar kut -__-'
    Maar dit was pas de eerste keer dat ik die test deed dus eerst bij trap 1 dacht ik zo van: oohh dit gaa ik makkelijk halen maar bij trap 2 was gelijk iedereen al moe maar je mocht niet stoppen omdat je dan als cijfer een 2 krijgt >.< nou de meeste meisjes van onze klas hadden 4en en 5en en de hogste van een 9. Maar ik had een 5 gehaald en aankomende vrijdag hebben we weer zo shuttle run en krijgen we weer een cijfer ervoor.
    Weet een van jullie hoe je het langer kan uithouden met rennen??

    xx

    Gym Is Deadly:@:@:@

    Vertel jezelf dat als je niet je best doet dat er dan iemand van wie je houd gaat sterven. Dat doe ik altijd.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    ik haal ook altijd een 5. :$ [/geen conditie]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik haal altijd 2en en 3en, maar dat komt door mijn astma. Ik krijg gewoon een 6 ofzo, omdat ik anders nóóit over kan. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik haal ook altijd slechte punten, ik ben meestal de eerste die opgeeft :Y)

    Wij moeten de 10 minutenloop doen. Ik mag die loop pas aan het eind van het jaar doen, ik heb een blessure aan mijn knie. Maar ik heb dus totaal geen conditie!:S

    rustig beginnen :P zorgen dat je niet moet wachten en naast iemand lopen die gewoon doorgaat.. ik had de vorige keer trap 8 xD maar dat was omdat ik gewoon geen zin meer had om verder te gaan.. ik dacht PECH ik heb een 6...
    VInden jullie het ook dom dat er bij de meisjes 2 dingen afgaan wat dan dus hun punt is dus trap8 is een 6 en bij de jongens 3 dus trap 8 is een 5
    Hoewel.. die hebben meestal wel langere benen etc. nja het zal vast wel eerlijk zijn :P


    rawr! I'm a pirate

    Inademen door de neus, uitademen door de mond

    (of andersom(nerd))


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vertel jezelf dat als je niet je best doet dat er dan iemand van wie je houd gaat sterven. Dat doe ik altijd.

    kan helpen xD.. zolang je je zelf ook maar verteld dat als die dan toch doodgaat het niet komt doordat jij je best niet hebt gedaan :P


    rawr! I'm a pirate

    De shuttle run is bij mij gewoon een kwestie van mentaal uithoudingsvermogen. Als ik in mijn hoofd ervan overtuigd ben dat ik het lang vol kan houden, dan doe ik het. Dan kijk ik terug en denk: wow. Heb ik die trap gehaald?


    No growth of the heart is ever a waste

    Vertel jezelf dat als je niet je best doet dat er dan iemand van wie je houd gaat sterven. Dat doe ik altijd.

    Handig. Kan ik ook proberen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat bedoelen jullie met trappen? > <


    Only losers can act the way you do

    Als je dat al haat,.. Ik moest iets doen, waarvan ik wist dat ik het niet kon en nu heb ik een gescheurde enkelband. Maar dacht je dat, dat ***wijf iets vroeg of kwam kijken? Níet dus!>'<

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Die trappen ken ik niet.
    Maar echt war, gewoon volhouden en met je gedachten ergens anders zitten ipv te denken aan 'dit is vermoeiend' of zoiets.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik had trap 7 (:

    Ik ga altijd naast iemand lopen en dan dneken: ik mag er niet eerder uit dan die gene! en als hij/zij er dan uit is zoek ik een nieuwe.

    Probeer gewoon aan andere dingen te denken en niet aan wat je aan het doen bent dan gaat het vanzelf *bij mij*

    En owja, Dat zegt onze voetbalcoach altijd, gebruik je hele longinhoud bij het ademhalen. dus adem vanuit je buik. Leg maar eens een hand op je buik en als je dan in ademt moet je buik naar buiten gaan, als je uit ademt naar binnen. '

    Hoop dat het helpt, en sterkte


    I Can Be Your Hero, Baby <'33