• Heey!

    Ik wil mijn haar graag blauw verven, maar niet 'voor eeuwig' zegmaar. Daarom wilde ik eerst kleurspoeling kopen, maar dat kon ik niet vinden in het blauw. Toen ben ik uitgekomen op semi-permanente haarverf van attitudeholland.nl
    Mijn vraag is nu: kun je het ook 'verven' zonder bleken? Ik heb blond haar. En heeft iemand ervaring met (semi-permanente) haarverf?

    xxx


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Op blond haar kan je dat gewoon doen.
    Ik heb wel vaker van die dingen gebruikt. Het blijft niet erg lang in je haar, zeker niet als je het vaak wast. Als je je hele haar wilt verven, moet je wel even kijken of je aan zo'n potje genoeg gaat hebben.


    Your make-up is terrible

    Dankjewel voor je antwoord :)
    Zijn er ook nog andere alternatieven? Dat het een paar maanden blijft zitten ofzo?


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Ik heb een half jaar geleden een plukje van mijn haar blauw gemaakt en dat zit er nu nog steeds in. Dat was van Stargazer.
    Maar dit is dus echt hardnekkig. Al blijft het wel lang mooi.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 21:55 ]

    Nee, volgens mij niet. Die kleuren zijn altijd semi-permanent en spoelen gewoon snel weg. Hoe minder vaak je je haar wast, hoe langer het blijft zitten.
    Zelfs de permanente rode kleur die je in de winkel kan kopen in pakjes houdt het niet zo lang.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nee, volgens mij niet. Die kleuren zijn altijd semi-permanent en spoelen gewoon snel weg. Hoe minder vaak je je haar wast, hoe langer het blijft zitten.
    Zelfs de permanente rode kleur die je in de winkel kan kopen in pakjes houdt het niet zo lang.


    Rood raad ik niet aan. Je komt er bijna niet meer van af.


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    Rood raad ik niet aan. Je komt er bijna niet meer van af.


    Ja, in een lelijke oranje kleur. D:


    Your make-up is terrible

    Waar kun je Stargazer kopen?
    Bedankt voor de reacties! ^^


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, in een lelijke oranje kleur. D:


    Ja, man, praat me er niet van. Het heeft echt bloed zweet en tranen gekost om het weg te krijgen. Ik leek net een vuurtoren! D:


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    Ja, man, praat me er niet van. Het heeft echt bloed zweet en tranen gekost om het weg te krijgen. Ik leek net een vuurtoren! D:

    Shh, niet spotten met rood/oranje haar. Dat vinden natuurlijke roodharigen niet leuk :P

    @ TS, Stargazer kan je in alternatieve winkels kopen en op internet.
    Hoe langer je het in je haar laat zitten, hoe intenser de kleur. Ik laat het rond de 4 uur in mijn haar zitten.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 22:06 ]

    Okay heel erg bedankt allemaal!

    Ps. Hayley Williams verft haar haar VRIJWILLIG oranje x)


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, in een lelijke oranje kleur. D:

    Haha zo herkenbaar!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    De verf die ik gebruik voor mijn haar is van Directions, maar ik heb mijn haar gebleekt :3
    Je kan blauwe verf gewoon op ongebleekt haar gebruiken alleen moet je het wel vaker bijverven. Op blond haar pakt het volgens mij wel goed, want op bruin haar was het bij mij een tijdje geleden ook wel goed te zien.

    Eigenlijk wilde ik eerst paars, maar ik hoorde/las dat dat verkleurt naar grijs... klopt dat?


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    xEvanescencex schreef:
    Eigenlijk wilde ik eerst paars, maar ik hoorde/las dat dat verkleurt naar grijs... klopt dat?

    Ik heb geen idee, ik wil het ook :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    xEvanescencex schreef:
    Eigenlijk wilde ik eerst paars, maar ik hoorde/las dat dat verkleurt naar grijs... klopt dat?

    Toen ik het paars verfde niet. Maar mijn haar is ook niet blond. Eigenlijk is dat best logisch.
    Al heb ik het nu gebleekt en toen een pluk geverfd, die is nog steeds paars.