• Hey dames, ik heeft een vraagje voor u. Als ik een standalone schrijft over de holocaust [jodenvervolging in de 2e wereldoorlog] gaat u die dan lezen of vind u die dan;
    -verschrikkelijk
    -te erg om te lezen
    -saai


    Hij is op een respectvolle manier geschreven. Naar de joodse én de duitse bevolking..
    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Het is misschien wel verschrikkelijk en erg enzo, maar het is wel gebeurd, dus:
    Ik vind dat je daar best een SA over kan maken!
    Op een respectvolle manier, zoals jij al aankondigd! :)

    xx


    Träume sind wirklich!!

    Een Stand alone over de tweede wereld oorlog, vind ik práchtig.

    Ik zou hem lezen.
    [/heb er even niks nuttigs aan toe te voegen]


    Mew <3

    ik heb er een film over gezien..En dat is echt erg..Van mij mag je er best een sa over schrijven hoor,maar ik denk als ik die dan lees,ik die beelden weer zie...o.0 en dat was echt erg..

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het was ook verschrikkelijk en ontzettend erg, en mijn hart gaan uit naar hen die zo ontzettend veel geleden hebben. Maar ik moest het opschrijven. Hij is nog niet af.. maar als hij af is zal ik het wel melden. Hij is gebasseerd op een waargebeurd verhaal van een joods gezin.


    Wie du mir, so ich dir.


    Kirsa, jij weet al lang hoe ik erover denk. Ik vind het heel sterk van je dat je erover gaat schrijven. Zeker gezien de omstandigheden. Het maakt me niet uit hoe lang het nog gaat duren voordat je hem afhebt, want des te beter hij wordt. Denk er maar heel lang over na, hij wordt vast prachtig. Op zijn eigen zielige en gruwelijke manier.

    <3

    Ik wil m lezen.


    It's heavy but you are not the only one

    Tugba wil wel lezen.:Y)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Yeah ik zou het doen. Met respect, idd x'D!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Moet ik kiezen tussen één van die drie opties? Nou pech, ik doe nieuwe.

    - Orgineel/Vernieuwend
    - Cool

    So here's your answer, I wud read it and comment it. So write it and post it.

    <3

    Ik ga hem zeker maken! Zijn donderdag naar Breendonk geweest en het Joodse museum en stond sommige momenten met de tranen in mijn ogen. Vooral als je zo'n getuige hoort spreken hoe die zijn hele familie is verloren enzo. En al die foto's! Dat was ècht kei erg!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ga 'm zeker lezen! Vooral omdat ik het goed van je vindt, als je begrijpt wat ik bedoel.


    -

    Ik ga 'm zeker lezen! Vooral omdat ik het goed van je vindt, als je begrijpt wat ik bedoel.
    Dankje lieverd, je bent echt een schat van een meid!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik denk niet dat ik hem zou lezen.

    Het is zeker niet grof bedoelt, maar je kent de verhalen enkel vanop Tv of boeken, dus ik zou het eigenlijk maar raar vinden ... Je hebt het nooit meegemaakt, en het is zo een serieus onderwerp waarover het zo grof lijkt om over te fantaseren


    Lisa&Rachel

    Ik ga hem zeker maken! Zijn donderdag naar Breendonk geweest en het Joodse museum en stond sommige momenten met de tranen in mijn ogen. Vooral als je zo'n getuige hoort spreken hoe die zijn hele familie is verloren enzo. En al die foto's! Dat was ècht kei erg!
    Ik ben ook in verschillende concentratie kampen en musea geweest, het is inderdaad verschrikkelijk wat je daar allemaal aantreft..


    Wie du mir, so ich dir.