• like. ik heb al bijna 1 jaar, een ringetje boven in me oorShelp. (laaten sgieten, dus niet gepierst) en, like. sins vandaag, zit er een eng wip zacht bobbeltje naast. en ik weet niet wat het is!! en ik vind het eng! en er lijkt focht ofzu in te zitten, maar dat weet ik niet. want ik ga dat niet openprikken ofzu ;o
    En like, mijn vriendin zegt dus dat ik mijn piercing er niet uit mag hallen.. omdat hij dan digt groeit,. en dat ik dan onder de douch hem we uit moet doen, en dan sgoonmaken enzo.. maar dat doe ik zowiezo wel!! em dus, ik heb hem nu tog uit gedaan, en het doet heel erg pijn, ne ik weet niet wat ik moet doen.. en mijn Pa is ook niet thuis enzo.. en det lijkt wel of die ontploft o.o

    mijn broer had dat bij zijn oorlel en dat was gewoon een vet bultje en dat is pas na 1 jaar weg gegaan


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Bluebell was het toch?
    Nou, ik denk dat het gewoon een ontsteking is. Het beste kun je het vocht uit de wond laten lopen en ontsmet het daarna even met Sterilon.
    Als het over een paar dagen niet verbeterd, zou ik even naar de huisarts gaan.


    Bored.

    Dus ik moet er tog een gaatje in prikken?! ;o
    maar gaatjes zijn eng!!
    en jha dat ben ik,, maar Stt ben andercafer.. alleen ik weet niet hoezo o.o

    Is gwn ontstoken fs. Dus gwn wa ontsmetten en als 't nii betert nr de dokter fs.


    If music be the food of love, play on!

    HELP mijn papa gaat er een gaatje in prikkuh!!!
    met een heete naalt, en nu ben ik bang voor hem!!!!

    Bluebell was het toch?
    Nou, ik denk dat het gewoon een ontsteking is. Het beste kun je het vocht uit de wond laten lopen en ontsmet het daarna even met Sterilon.
    Als het over een paar dagen niet verbeterd, zou ik even naar de huisarts gaan.


    Ik denk ook ontstoken alleen geen sterilon gebruiken, eerder unicura. Sterilon is neit altijd even goed, unicura is een ontsmettende zeep die kun je beter gebruiken, en als je hem hebt laten schieten kan eht ook zijn dat je kraakbeen vergroeit is daarom heb ik de mijne laten piercen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nou,dat heb ik dus ook gehad.En je moet hem idd open prikken.Het spul wat erin zit eruit halen en dan ontsmetten.En dan als het goed is moet hij weg gaan =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    Ik denk ook ontstoken alleen geen sterilon gebruiken, eerder unicura. Sterilon is neit altijd even goed, unicura is een ontsmettende zeep die kun je beter gebruiken, en als je hem hebt laten schieten kan eht ook zijn dat je kraakbeen vergroeit is daarom heb ik de mijne laten piercen.

    nhee.. mijn papa heeft heb doorgeprikt, en dat focht enzu er uit gehaalt, maar is nog steeds bobbel. en vind het nog steeds eng!! zelf enger!!
    en iik gebreuk. Studex ofzu.. oor antisept staat er bij.. o.o

    Unicura is inderdaad beter. Bij de piercingshop zeggen ze ook dat je absoluut GEEN sterilon moet gebruiken =O


    Your make-up is terrible

    Unicura is inderdaad beter. Bij de piercingshop zeggen ze ook dat je absoluut GEEN sterilon moet gebruiken =O

    waar kan je dat spul hallen dan?

    owjha,, en nog een vraagje..
    MOet ik nu mijn piercing teurg in doen of uit laten.. maar straks groeit hij digt
    en ik kan het gaatje nu al niet meer terug vinden ;o

    laat hem wel erin en je kunt unicura bij elke drogist kopen ;)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ik heb dat ook gehad. twee keer over. dat bleek dus een ontsteking te zijn en ik moest het door laten prikken bij de dokter. daar kwam allemaal pus uit enzo. x_x maar ik heb hem dus twee keer over dicht moeten laten groeien. niet dat jij dit ook hebt hè. het kan zo zijn. (;


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ook bij de piercingshop kan je spray kopen. Maar dat is volgens mij merkloos O.O


    Your make-up is terrible

    oke dank je wel :]
    Het is nu allen nog,, dood gaan van de pijn, om hem er terug in te porre o.o
    en het is nog niet helemaal weg.. hoort dat? het is in iedergeval niet veel wit. :]
    maar rood ><