• Hey dames, ik heeft een vraagje voor u. Als ik een standalone schrijft over de holocaust [jodenvervolging in de 2e wereldoorlog] gaat u die dan lezen of vind u die dan;
    -verschrikkelijk
    -te erg om te lezen
    -saai


    Hij is op een respectvolle manier geschreven. Naar de joodse én de duitse bevolking..
    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik denk niet dat ik hem zou lezen.

    Het is zeker niet grof bedoelt, maar je kent de verhalen enkel vanop Tv of boeken, dus ik zou het eigenlijk maar raar vinden ... Je hebt het nooit meegemaakt, en het is zo een serieus onderwerp waarover het zo grof lijkt om over te fantaseren
    ^^ ik waardeer je eerlijkheid, maar hij is niet verzonnen. Over zoiets serieus en pijnlijks, misschien wel kwetsends zou ik nooit zomaar iets schrijven of fantaseren.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...) ^^ ik waardeer je eerlijkheid, maar hij is niet verzonnen. Over zoiets serieus en pijnlijks, misschien wel kwetsends zou ik nooit zomaar iets schrijven of fantaseren.


    Ahzo, ik dacht echt dat het een verzonnen verhaal was, dat leek me echt te gruwelijk, om uit zo'n tafferelen verhalen te gaan halen. Maar het is goed dat je het me even meld =D

    En jah, ik ben dan ook altijd eerlijk =)


    Lisa&Rachel

    (...)Dankje lieverd, je bent echt een schat van een meid!


    Jij ook! <3


    -

    (...)

    Ahzo, ik dacht echt dat het een verzonnen verhaal was, dat leek me echt te gruwelijk, om uit zo'n tafferelen verhalen te gaan halen. Maar het is goed dat je het me even meld =D

    En jah, ik ben dan ook altijd eerlijk =)
    Serieus zoiets zou ik niet eens kunnen.. Nee het verhaal is echt gebeurd. Maar nogmaals ik ben blij dat je eerlijk antwoord geeft, want normaal is het zo dat mensen enkel zeggen wat ze denken dat jij witl horen en daar heb ik een gruwelijke hekel aan ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Serieus zoiets zou ik niet eens kunnen.. Nee het verhaal is echt gebeurd. Maar nogmaals ik ben blij dat je eerlijk antwoord geeft, want normaal is het zo dat mensen enkel zeggen wat ze denken dat jij witl horen en daar heb ik een gruwelijke hekel aan ^^

    JAh, dat ken ik, iedereen zegt dan, 'Jah, zou ik zeker lezen' en uiteindelijk, leest hem dan ook bijna niemand. Alsof niemand echt eerlijk durft zijn. En zeker niet tegen de mods ö


    Lisa&Rachel

    Ik weet niet of ik hem zou lezen. Het lijkt me wel mooi enzo maar misschien vind ik het te erg om te lezen. Ik ben ook ooit al is naar een concentratie kamp geweest dat was echt eng en vies en er hong overal bloed op de muur op sommige plekken O_O


    Only losers can act the way you do

    Ik kan wel tegen erge, enge dingen. Maar ik vind dat gewoon vreselijk voor die mensen en als je dat echt heel realistisch schrijft (wat natuurlijk heel goed is) weet ik niet of ik het zou aankunnen. Maar het lijkt mij heel mooi ^-^


    Only losers can act the way you do

    Ik kan wel tegen erge, enge dingen. Maar ik vind dat gewoon vreselijk voor die mensen en als je dat echt heel realistisch schrijft (wat natuurlijk heel goed is) weet ik niet of ik het zou aankunnen. Maar het lijkt mij heel mooi ^-^
    HoiHoi, ik probeer het zo goed mogelijk neer te zetten. Maar om de waarheden kunnen we natuurlij niet heen.. Ik zal het melden als hij online staat. Dan pleur ik de link wel in dit topic ofzo.


    Wie du mir, so ich dir.