• Ik heb toch laatst verteld over dat klasgenootje dat maar af wou blijven vallen?

    nou heeft Daphne[de ex van een klasgenoot en een vriendin van dat meisje] het aan die moeder van Eva[dat klasgenootje] verteld en nou controleerd die moeder of Eva wel eet voor school,op school en thuis enzo... en ik vind dat dus een hele goede beslissing van die moeder en ook heel knap van daphne omdat te durven zeggen maar Eva vertelde het dus aan de klas en nu noemt iedereen die Daphne een k*twijf enzo maar hallo x_x wat had jij egdaan als je al bijna graatmagere vriendin nog meer af zou willen vallen x_x


    We can only learn to love by loving.

    Ik had hetzelfde gedaan.
    Ze is ziek. ik weet hoe erg het is, om je vriendin zien af te takelen. Jammer genoeg heeft zij het niet overleefd, want ze zou stoppen. maar stiekem ging ze dus gewoon door. --' ik zou nu álles eraan doen, om iemand te redden.

    Ik zou niet wéten wat te doen... Maar, als het echt niet goed gaat het toch zeggen tegen die haar ouders en zo. Like, ik zou het dan niet over mijn hart krijgen als die vriedin dan sterft en zo!
    Maar aan de andere kant, ik begrijp die Eva wel. Misschien zou ze het liever zelf vertellen of zo. Maar ja ...


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.