• Ik ga in de zomervakantie naar Canada n_n

    voor 3 hele weken n_n

    ik ga naar Moncton naar kennissen en daarna naar de niagra watervallen waarsgynlyk en we gaan ook walvissen kijken langs de kust n_n

    weet iemand al waar zijn zomervakantie heen gaat?


    We can only learn to love by loving.

    Vet cool o.o
    Wij zouden naar Parijs waarschijnlijk, maar dat is nog niet helemaal zeker :']


    ~

    Wij blijven gewoon lekker saai thuis :(

    Ik ga naar Italië^^


    *He's the one.

    Wij gaan naar Zeeland.
    Zoals ieder jaar in mijn leven dus ik zie niets anders in de zomervakantie dan onze boot, strand, het café-restaurant waar ik dan werk, mijn vakantievriendin (die ook in dat cafe-restaurant nu gaat werken), Julie (die ook mee gaat werken), ouders, familie, vakantiehuisje, keep on goin'.
    Ik ga dus gewoon al vanaf mijn geboorte naar hetzelfde in de zomervakantie :')


    I recycle my thoughts.

    ik ga naar -weeral 'zucht'- hetzelfde campinggeval in Frankrijk: Catelanne >,< Aber, daar loopt wel altijd een awesome knapper jonge rond xd
    And nini? Neem mijn ex-meester mee naar Canada, hij zit in een depressie odmat hij er al jaren van droomt om naar Canada te verhuizen maar dan is er weer een probleem met zijn huis, dan weer met de kinderen. Hij is ingezakt en zit nu al lang in een depressie, de arme >,<

    Een deel hiervan gaat naar Kreta 8D
    en het andere deel naar Slowakije.


    I stole the diamonds from your eyes.™

    Oeh, walvissen kijken! Lijkt me super gaaf! Ik ga verder in de meivakantie naar Rome <3 en in de zomervakantie eerst één week naar Zwitserland en dan nog één week naar Italië =).

    Ik ga elk jaar naar Gran Canaria, maar ergens in een weekend ga ik naar Londen. :'D


    -

    En ohja, ik ga ook nog met Julie en haar moeder/mijn tante naar Londen. Als we beide overgaan naar het volgende jaar dan. In ons geval ik naar 4 havo en Julie naar 4 gymnasium ><
    Maaaaaaaaaaaar dat gaat wel lukken.


    I recycle my thoughts.

    Ik ga met vriendin naar Terschelling wss :Y) Mijn moeder wil niet meer met mij op zomervakantie. Maar in september ga ik naar Barcelona ;D


    -

    Spanje en er gaan 2 vriendinnen mee ^^


    You're a star in heaven.

    Ik ga met vriendin naar Terschelling wss :Y) Mijn moeder wil niet meer met mij op zomervakantie. Maar in september ga ik naar Barcelona ;D

    Ah cool! Ik ben met Julie naar Texel geweest!


    I recycle my thoughts.

    Ik ga nergens naartoe >-<

    Ik ga waarschijnlijk naar Florida=]


    Get outta my head!

    En ik ga 13 mei met al mijn klasgenoten naar Texel. :'D 4 dagen geloof ik.


    -