• Het zijn niet magische krachten ofzo. Ik ben ook niet abnormaal. Maar toen we op skivakantie gingen had ik een raar gevoel. Ik WOU ook helemaal niet; want ik wíst gewoon dat er iets zou gebeuren. Ik heb allemaal dingen in mijn hoofd gehaald. Zoals; Dat ik zou vallen op de piste en het niet zou redden, dat ik ontvoerd werd, tot hele erge gedachtes. Toen lag mijn Oma in het ziekenhuis. Ik was zelfs stiekem wel een beetje blij want dan zouden we misschien niet op vakantie gaan. Maar langzamer hand ging het rare gevoel weg en vond ik het niet meer zo erg om op vakantie te gaan. We gingen; maar op donderdag zou ik les krijgen. Ik had er niet zoveel zin in. Toen was het dinsdag. Op woensdag kreeg ik telkens weer een vreemd gevoel. Ik dacht dat het iets te maken had met de les. Maar Vrijdag ging het helemaal weer over. (donderdag was nieuwjaar) Toen ik thuis kwam kreeg ik te horen dat mijn hamster overleden was. Dat om kleine én grote dingen zo'n vreselijk gevoel naar binnen gaat, vind ik niet leuk. Dit heb ik wel helemaal op geschreven; maar ik weet niet óf het daardoor kwam (door mijn hamster en mijn oma). Wat denken jullie? En ik vind het heel (piep). Hebben jullie nog `tips`?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Nee, dit is nogal weirdo.
    Dat betekend niet, dat het niet kan.
    Ik denk, dat je gewoon bang bent.

    Dat was ik ook :$


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    misschien denk je jezelf wat aan fzo? ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik heb geen tips, ik voel dingen ook aankomen:S
    ik voel soms ook als er iets mis gaat gaan...


    Moving on but never letting go