• Mensen!
    Ik haat dit echt zo zwaar! Ik heb echt het gevoel dat ik niets meer goed kan doen enzoo. Like; ik heb daarnet ruzie gemaakt met iemand om zo'n dom ding en ik barst vandaag echt snel uit! Ik krijg net woedeaanvallen ofsoo >,< En dan ook no denk ik dat ik mijn examens zo slecht gedaan heb, zeker van Latijn en da moet ik zakken omg ik weet het echt niet meer hé! Mensen, ik zit hier nu zo hard te zeiken enzoo maar zit de laatste tijd niet echt goed meer in m'n vel. bTerwijl ik echt wel mijn best doe om aardig te zijn etc. Nee, zet iemand al mijn "vrienden" tegen mij op ook nog. Mijn enige vriendin is al 2 dagen ziek enzoo. Dan sta ik daar maar helemaal alleen! Ben het gewoon beu >,<
    Sorry, maar ik moest dit gewoon ff zeggen enzoo.

    xoxo'

    Mijn examen van gisteren was een ramp!ö

    Ach gewoon hopen dat het vlug overgaat, er zal binnenkort wel iets positiefs gebeuren^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    En nu?
    Zeggen dat je gaat zakken is niet de goede basis.
    En blijf aardig doen, no matter what happens.

    je hebt wel eens van die dalen in je leven :S niks aan te doen jammergenoeg :( hopelijk gaat het snel over voor je :O


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Slaap je wel genoeg? En als je examens hebt, heeft dat ook wel zo z'n impact. Dan kun je door stress en zo behoorlijk kribbig worden.
    Hoe moeilijk het ook is, die luitjes gewoon negeren die vervelend doen en je eigen ding blijven doen.
    En als je voelt dat je gaat ploffen, even ergens van weglopen. Is heel erg moeilijk and it takes a lot of guts, maar het is uiteindelijk wel het beste. Trust me^^
    Succes, hunn!
    xXx <3


    FML

    ik had ook een slegt exaam ..


    Your Butt is Mine!

    Weet je
    Examens zijn nergens goed voor
    Afschaffen die handel!


    One man's fun is another's hell.

    Ik heb dat gevoel altijd ook bij proefwerken, dat ik het keislecht heb gemaakt enzo. Alleen dan blijk ik toch nog een dikke voldoende te hebben. Ga even leuke dingen doen met andere vrienden, even alle stress vergeten. Of even een relaxmoment voor jezelf.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.