• Ja, ik snap jullie sentimenteele gezeik niet. Voor zover ik tot nu toe weet kunnen de meeste de moderators niet waarderen, terwijl ze juist geweldig zijn en je er vreselijk veel lol mee kunt hebben! Er zijn hier regelmatig ruzie's en je mening word niet gerespecteerd. En als je nieuw bent maak je niet snel vrienden want het lijkt alsof iedereen elkaar kent, en als ze je niet kennen willen ze niet/nauwelijks op je topics reageren. En de gene met de grootste bek zijn het bekendst en iederen wil erbij horen dus vind alles wat hij/zij leuk vind automatisch ook leuk.

    mijn mening.


    Zo wat vinden jullie?

    als er ruzie komt mag er een slotje op ><


    I stole the diamonds from your eyes.™

    Hmm ach. Ik heb ook al onenigheden met mods gehad moet ik eerlijk toegeven en ik snap wel euh de mensen die er soms ruzie mee hebben maar ik snap eigenlijk ook wel de kant van de mods. Ik ben neutraal, al ben ik al njhaa you know. Ik heb me al misgedragen, ik zal het zo zeggen x)

    Naja, dat is wel zo, maar er zijn ook goede dingen aan Quizlet hoor :Y)
    Maar het zit hier vol met pubers, dus het is wel normaal dat er eens ruzie is, denk ik =)

    Naja, dat is wel zo, maar er zijn ook goede dingen aan Quizlet hoor :Y)
    Maar het zit hier vol met pubers, dus het is wel normaal dat er eens ruzie is, denk ik =)


    Jij ook puber zijn voor zover ik zie aan je leftijd :Y)

    Ik ben het met de meeste dingen eens ...

    Ik vind de mods echt gezellige mensen en ze hebben zeker humor n_n en die ruzie's zie ik niet meer zo vaak de laatste en over die mening heb je ook gelijk. en als je nieuw bent mag je van mij part altijd met mij gaan praten aangezien ik van vriendjes hou n_n


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Jij ook puber zijn voor zover ik zie aan je leftijd :Y)


    Pubers zijn coooool (cool)

    En lieverd;
    Het is Quizlet x)

    -slaakt een diepe zucht-
    Die moderatorzeiktopics waren net weg. Het aantal ruzies valt enorm mee nu. Soms worden er problemen gemaakt die er helemaal niet zíjn.


    No growth of the heart is ever a waste

    -slaakt een diepe zucht-
    Die moderatorzeiktopics waren net weg. Het aantal ruzies valt enorm mee nu. Soms worden er problemen gemaakt die er helemaal niet zíjn.


    ^^ Idd n_n


    We can only learn to love by loving.

    En lieverd;
    Het is Quizlet x)

    Dom typfoutje xd'


    I stole the diamonds from your eyes.™

    Weer topic, leuk dat je je menig hebt gezegd xD


    Your Butt is Mine!

    -slaakt een diepe zucht-
    Die moderatorzeiktopics waren net weg. Het aantal ruzies valt enorm mee nu. Soms worden er problemen gemaakt die er helemaal niet zíjn.


    Eigenlijk wel, maar ze is net nieuw i think dus ze kan het nogn iet weten enzoo denk ik x)

    Maar als ik eerlijk mag zijn vidn ik dat ze dit topic ook moeten sluiten. Want jou mening is niet belangrijker als een ander zijn mening, dat zeiden de mods bij mij :X

    Ik heb je typfoutje al verbeterd, kindje ^^

    Ik heb je typfoutje al verbeterd, kindje ^^

    Dankje, lieverd <3


    I stole the diamonds from your eyes.™

    Ik ben het met de meeste dingen eens ...

    Ik vind de mods echt gezellige mensen en ze hebben zeker humor n_n en die ruzie's zie ik niet meer zo vaak de laatste en over die mening heb je ook gelijk. en als je nieuw bent mag je van mij part altijd met mij gaan praten aangezien ik van vriendjes hou n_n

    To be honest.. ik vind jou 1 van de meest vrolijke users op Q, zonder geslijm.


    No growth of the heart is ever a waste