• heeyy:D

    waarschijnlijk bestaat zoeits verelijkbaars al maar goed;)

    je geeft twee woorden:,, een werkwoord en een ander woord naar keuze,, de gene die reageert moet er een zin van maken ^^
    probeer het niet al te serieus te houden,, dus overdrijf vooral als je dat wilt;):P


    ik begin: slaapwandelen, bioscoop.

    XX suc 6;)


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    In de bioscoop liep ik met een bak popcorn en een glas cola te slaapwandelen terwijl ik tegen Bill Kaulitz aanliep. Toen ging de wekker =D
    ohkaay. NOW MEEEH!
    Metal concert, geile punker. JA. DAT ZIJN 2 WOORDEN. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik werd gedropt bij een metal concert van een of andere geile punker waarvan ik de naam niet wist,, maar volgens me oma was ik fan van hem [x

    zoenen,, alien :P


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Toen ik laatst ging slaapwandelen viel ik prongelijk van de trap af , waardoor ik de hond molde die eerder die dag naar de Bioscpop was geweest ^^

    Ufo & Pinguïn


    Crack a bottle

    Toen ik laatst ging slaapwandelen viel ik prongelijk van de trap af , waardoor ik de hond molde die eerder die dag naar de Bioscpop was geweest ^^

    Ufo & Pinguïn

    late reactie maar wel goed:D

    in zag laatst een ufo die op een pinquin leek maar toen ik dichter bij kwam begon hij weg te rennen xD

    nogmaals,, zoenen,, alienxD


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    zoenen, alien.
    Ik liep door de stad en ik zag iets raar, het leek op een alien en liep op me af en zoende mij zomaar! Het bleek Zac Afron te zijn. SORRY kon t niet laten.
    ufo en pinguin
    In mijn vorige leven was ik een pinguin die zich niet drie keer tegen dezelfde ufo stootte =D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    late reactie maar wel goed:D

    in zag laatst een ufo die op een pinquin leek maar toen ik dichter bij kwam begon hij weg te rennen xD

    nogmaals,, zoenen,, alienxD

    FAWK. k deed ze allebij.
    En ik heb geen nieuwe woorden.
    Dus hier komt t.
    metalhead, vlindernetje.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik stond laatst te zoenen met een knappe gast ,, maar toen ik bekende dat ik stiekem een alien was sette die het op een lopen. 3 dagen ben ik achter hem aangerent ,, Uiteindelijk gleed hij uit en viel hij van de aarde van >< Damn ,, Dat krijg je met son platte wereld XD

    Holbewoner en Shampoo


    Crack a bottle

    Ik zag een holbewoner naakt over een voetbalveld rennen, kwam vast door de shampoo.
    Metalhead, vlindernetje


    The economy is suffering, let it DIE!

    Vorige week ging ik vissen ,, EN ik vind een metalhead in me vlindernetje .. Kheb het altijd al een raar meer gevonden ^^

    Ty && Vliegen


    Crack a bottle

    Ty? Pardon wats da?


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Vorige week ging ik vissen ,, EN ik vind een metalhead in me vlindernetje .. Kheb het altijd al een raar meer gevonden ^^

    Ty && Vliegen

    Lol x'D Who the fuck is Ty?
    K probeer wel wat.
    Ik ben een hommel en ik kan vliegen, en Ty kan heel goed liegen.
    -doesnt make any sense-
    nagellak, vegen


    The economy is suffering, let it DIE!

    Jonge ,, Das mijn bijnaampje/afkorting van mijn naam ding X']
    EN ik lieg nooit [à]

    Ik was laatst de stoep aan het vegen terwijl de schoonmaker de hond nagellak opdeed

    Woordjes XD: Afrokapsel ,, Piloot


    Crack a bottle

    laatst was ik weer is met een bezem die spuuglelijke nagellak van mijn fikken aan het vegen xD

    zwemmen,, mobiel


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    ik zat een keer te vegen in de tuin, toen er opeens nagellak aan kwam lopen, bleek ut een verkleinde uil met grafitty te zijn

    -hijs vaag i know-

    hiphop & kinderlokker


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik ging laatst zwemmen en mijn mobiel is nu kapot. Had ik hem maar uit mijn zwembroek gehaalt.
    -experience-
    lachen, leraar


    The economy is suffering, let it DIE!