• In een ander topic, over agenda's, las ik iets en eigenlijk verbaasde mij dat best wel. Zijn fans nou écht zo bang voor haters, zijn haters écht zo erg? Ik zou eigenlijk wel antwoord op deze vraag willen, ook al ben ik geen fan. Het is toch niet normaal dat een hater een fan hardstikke bang maakt, of ligt dat nou aan mij?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Nöh, alleen als ze gaan rammen. Maar sommige haters gaan einfach te ver, en dat is best beangstigend.

    Het is ook niet normaal. Maar er zijn nou eenmaal mensen die echt veel te ver gaan. (Wat hierboven al gezegd werd)


    -

    Er is een keer iemand vermoord omdat ze TH fan was... T_T


    Scream for mercy!

    Krokiedildo schreef:
    Er is een keer iemand vermoord omdat ze TH fan was... T_T

    Daar zullen ook vast wel andere dingen aan hebben bijgedragen hoor. Niet enkel het fan-zijn. Dat geloof ik niet.

    Er zijn ook fans die zich schamen om fan te zijn. En er zijn er inderdaad die bang hebben van de haters. Pfft,ik vind echt zowiezo dat je ten eerste niet moet schamen, en ten tweede ook geen bang hoeft te hebben.

    Ik word gepest door het fan zijn..
    Bij mij valt het nog mee, maar ik denk als je ergens anders komt dat je dan wel kans hebt om in elkaar geklopt te worden. :X


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    Ik word gepest door het fan zijn..
    Bij mij valt het nog mee, maar ik denk als je ergens anders komt dat je dan wel kans hebt om in elkaar geklopt te worden. :X

    Ik vind dat echt erg om te horen. Wat een achterlijke reden om iemand te pesten zeg.

    Meadow schreef:
    Ik word gepest door het fan zijn..
    Bij mij valt het nog mee, maar ik denk als je ergens anders komt dat je dan wel kans hebt om in elkaar geklopt te worden. :X


    Ja klopt. Mijn agenda is verscheurd door een jongen omdat hij van TH is. En toen ik nog in gr.8 zat werd ik na school opgewacht en bekogelt met bakstenen waar door mijn hele heup paars was x.x


    Scream for mercy!

    Krokiedildo schreef:
    (...)

    Ja klopt. Mijn agenda is verscheurd door een jongen omdat hij van TH is. En toen ik nog in gr.8 zat werd ik na school opgewacht en bekogelt met bakstenen waar door mijn hele heup paars was x.x


    Damnit. :|


    -

    Meadow schreef:
    Ik word gepest door het fan zijn..
    Bij mij valt het nog mee, maar ik denk als je ergens anders komt dat je dan wel kans hebt om in elkaar geklopt te worden. :X


    In het begin gingen mijn vrienden opmerkingen maken, maar echt gepest werd ik nooit. Misschien wordt dat anders op de middelbare. :x


    -

    Krokiedildo schreef:
    (...)

    Ja klopt. Mijn agenda is verscheurd door een jongen omdat hij van TH is. En toen ik nog in gr.8 zat werd ik na school opgewacht en bekogelt met bakstenen waar door mijn hele heup paars was x.x

    Hoe oud ben jij dan? o.O
    En damn, je kunt wel merken dat die hersenen dan nog ontwikkelt moeten worden.

    Krokiedildo schreef:
    (...)

    Ja klopt. Mijn agenda is verscheurd door een jongen omdat hij van TH is. En toen ik nog in gr.8 zat werd ik na school opgewacht en bekogelt met bakstenen waar door mijn hele heup paars was x.x

    OHMYGOD. Ik kom die gasten in elkaar timmeren! Ze mogen iedereen slaan, maar van jou blijven ze af! En ik ben niet bang voor de mensen die mij haten omdat ik Tokio Hotel juist niet haat -fan zijn is namelijk een groot woord- maar het kan me niet meer schelen, ze kunnen allemaal sterven, als het niet om Tokio Hotel gaat, haten ze je wel om iets anders he.


    You move me ......... Kurt

    Cherished schreef:
    (...)
    Hoe oud ben jij dan? o.O
    En damn, je kunt wel merken dat die hersenen dan nog ontwikkelt moeten worden.

    13, hoezo dat? x] En idd, die gastjes zijn GESTOORD! Meer dan dat zelfs O.o


    Scream for mercy!

    Krokiedildo schreef:
    (...)
    13, hoezo dat? x] En idd, die gastjes zijn GESTOORD! Meer dan dat zelfs O.o

    Ik had je ouder geschat. (:

    :X Het ligt er ook aan hoe je dat zelf opvat. Als ik een opmerking krijg die ik dus absoluut niet leuk vind, kan ik helemaal instorten.
    Dus het ligt aan de persoon, maar ook natuurlijk aan de 'haters'.