• heeyy:D

    waarschijnlijk bestaat zoeits verelijkbaars al maar goed;)

    je geeft twee woorden:,, een werkwoord en een ander woord naar keuze,, de gene die reageert moet er een zin van maken ^^
    probeer het niet al te serieus te houden,, dus overdrijf vooral als je dat wilt;):P


    ik begin: slaapwandelen, bioscoop.

    XX suc 6;)


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    (...)
    laatst zat mijn dementerende oma spongebob te kijken ,, maar toen ik zij oma kunnen we nu gaan,, zij ze,, IKBEN ER KLAAR VOOR,,IK BEN ER KLAAR VOOR xD

    soepstengel,, fietsenrek

    FUCK!
    Ik zette mijn fiets in de soepstengel terwijl ik een fietsenrek at =D
    kaugom, muis


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik was laats aan eht hinkelen met mijn koe ,toen kwam de giraffe van de buren en die verkrachte mijn koe Oo Arme Bettie =(


    Giraffe, TOetsjes

    Ik zat wat toetsjes van school in te halen terwijl een giraffe mij de antwoorde in fluisterde


    The economy is suffering, let it DIE!

    Er was eens een giraf toetjes ana het eten, en toen werd hij zo ziek dat hij mijn ufo pakte en erover heen kotste waardoor de verkrachte koe eruit sprong in zijn nakie!
    Flirten en een lampen kap :D


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    FUCK!
    Ik zette mijn fiets in de soepstengel terwijl ik een fietsenrek at =D
    kaugom, muis

    whahaha *gaat helemaal plat*

    sinds waneer eeten muizen kouwgomm, ik heb er een als huisdier maar ik snap niet hoe zijn kooitje elke keer onder dat plakkerige spul kan zitten:OxD

    bert en ernie,, discotheek


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Ik sag mijn broertje laatst flirten met een lampenkap , EN k heb geen eens een broertje XD

    Kromme pinken ,, Pokemon


    Crack a bottle

    Er was eens een giraf toetjes ana het eten, en toen werd hij zo ziek dat hij mijn ufo pakte en erover heen kotste waardoor de verkrachte koe eruit sprong in zijn nakie!
    Flirten en een lampen kap :D



    jhaa mijn oma was dus geestelijk gestoord enne, toen flirte ze met een lampekap xD


    weird.fiets


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    (...)
    whahaha *gaat helemaal plat*

    sinds waneer eeten muizen kouwgomm, ik heb er een als huisdier maar ik snap niet hoe zijn kooitje elke keer onder dat plakkerige spul kan zitten:OxD

    bert en ernie,, discotheek

    In de discotheek schuurde ik met bert en ernie terwijl koekiemonster jaloers onze kant op keek ^^
    noob, eng


    The economy is suffering, let it DIE!

    Djuus ,, Ik weet neit meer welke woorden ik moet nemen XD


    Crack a bottle

    Djuus ,, Ik weet neit meer welke woorden ik moet nemen XD


    weird en fiets


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik zag laatst een fiets swemmen ,, Hij heette Weird ,, Toen ik vroeg of hij vverkering met me wou.. VLoog die weg.. =D

    SToep ,, Trein


    Crack a bottle

    jullie vinden dit egt leuk he?:D:DxD
    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    sinds waneer rijden treinen op de stoep?? ,, en kleeft er steedst meer bloed aan de voorkant van de trein??:OxD

    dropveter,, condoom


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Laatst gebruikte ik een condoom om mijn ramen te lappen.. Vielen er opeens dropveters uit de lucht O.o

    Avatar ,, Pickachu


    Crack a bottle

    sinds waneer hebben die gast van avatar en piccachu verkering??:O

    elastiek,, homo


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Laatst vergleek ik een elastiek met een Homo.. Toen sag ik het verschil niet meer..

    SLapen ,, Bambi


    Crack a bottle