• sgeel typ ..?
    Like , ik sgrijf de s in plaats van de z idd ..
    En ik gebruik nou eenmaal veel stopwoordjes. Maar je kunthet ook overdrijfen ><
    Like ,sommige kindjes beweren dat se nii eens kunne lezen wat ik typ Oo Like sgrijf ik dan soo beroerd ..
    EN voor de wezens die het egt boeit ik kan wa normaal sgrijven XD alsk wil sgrijf ik perfect nederlands met moeilijke woorden enal , Alleen Dat is soo Saai..
    Nederlands verkachten is veel leuker ^^
    Like,, gerent of geront..
    Geront klinkt tog veel leuker XD
    Iedereen zegthier respect hebben voor elkaars stijl enseu ,,heb dan ook respect voor elkaars typmaniertjes XD Amen ^^


    Crack a bottle

    (...)
    Wat snappen wezens niet aan: Ik sgrijf GEEN breezertaal >< EN like , bij NL en in mijn series sgrijf ik normaal .. en verder gwn hoe ik wil =.='
    Selfs mijn leraaren kunnen het lezen ><

    Het is misschien geen breezer, maar wel even irritant naar mijn mening.
    En leraren kunnen alles lezen weetje x.x'


    Mew <3

    een beetje beroerd schrijven vin ik niej erg maar als je een verhaal leest en je typt alles zoals je nu typt, dan zou ik stoppen met lezen..


    Music is my drug, I need it all the time!

    volges mij is Like een van je stop woordjes :P neh ik irriteer me der niet aan hoor ^^

    -xxx-


    You can never wear to much black

    Ik kan t prima lezen,dus snap nie wrm sommigen t nie begrijpen:/

    volges mij is Like een van je stop woordjes :P neh ik irriteer me der niet aan hoor ^^

    -xxx-

    Jaa X'] Da typ ik like ,, AUtomatisch de hele tijd X']


    Crack a bottle

    (...)
    Het is misschien geen breezer, maar wel even irritant naar mijn mening.
    En leraren kunnen alles lezen weetje x.x'

    Ik kan geeneens Breezer lezen =.= En weetje wat like grappig is ,, Mensjes reageren wel op mijn topics enseu en nu kunnen ze opeens niet meer lezen wat ik typ omdat ik zogenaamt Breezer typ ><


    Crack a bottle

    ze kunnen het wel lezen
    maar moeten daar moeite voor doen
    duh

    Weet je, het maakt mij eigenlijk helemaal niet zoveel uit. Als je maar niet in dialect gaat typen ofzo, want dan moet je het wel allemaal gaan zitten ontcijferen en daar heb ik nooit zin in. Typ maar gewoon verder zoals je doet, iedereen is anders, toch?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Soms wel, maar zolang het te lezen is en jij het leuk vind...de mensjes moeten niet klagen^^jij bent zoals je bent en je bent super zoals je bent^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nederlands verkrachten(dance)
    weetje je sgrijft redelijk normaal en als mensen zegge tyyp normaal zeg je gwoon:ik ben tog cker geen secetaresse!


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    (...)
    Whaha ,, Valt het erg op [à]
    Erg raar ,, Kben sonn lief kind ;$(A)

    :O idd (H) luffyou honn<<3


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Tja, ik heb soms ook mijn monenten dat ik alles zo afkort, maar de S ipv een z vat ik gewoon niet, het heeft geen nut en 'klinkt' echt dwaas x'D. Maar ik stoor me daar niet echt aan ofzo, zolang jij je daar in amuseert schrijf je dan toch gewoon die S ipv een Z.
    Ik heb gesproken :').


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Nee, Nederlands verkrachten is niet cool ><

    njh,, soms moeilijk om zo dinge te ontcyfere
    ma egt gwn nederlans zuigt keihard!!
    late we allemaal nederlands es verkrachte,, das tog swn leuk??xD