• Wij hadden dat vandaag. Er kwamen dus Walen bij ons op school en daar moesten we dan een hele dag Nederlands mee praten >< En we moeten ergens in maart nr Wallonië om daar Frans te gaan spreken ><
    Dt was echt like omgg. Ik zat met 2 tutjes, maar ze waren eig nog best wel vriendelijk. Ik heb ruzie gekregen met een Waalse jongen en ik moest vooraan in de feestzaal gaan zingen ><

    Hebben jullie dat ook wel eens, zo'n uitwisselingsproject?


    x.


    Listen to what we're not saying..

    Nee wij hebben een saaie school.:Y)


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Owh, balen dat je ruzie had. Waarom moest je zingen?
    Ja, heb ik vorig jaar gehad met Sorbisch Duitsland. Begin dit schooljaar gingen wij naar hen.
    Was echt superleuk :D

    Edit: zij kwamen toen niet naar ons, maar wij gingen naar hen (nerd)
    - Alzheimer light -


    I clicked my heels and wished for you.

    Wij hadden laatst (nouja vorig jaar dan) allemaal portugese en kinderen uit andere landen op school.Dus waarschijnlijk wel? ;D

    Owh, balen dat je ruzie had. Waarom moest je zingen?
    Ja, heb ik vorig jaar gehad met Sorbisch Duitsland. Begin dit schooljaar kwamen ze bij ons.
    Was echt superleuk :D



    We gingen karaoke doen >< We hadden eerst een paar liedjes op een blad moeten aanduiden, per groepje van vier. En als het liedje dan gespeeld ging worden, moest je naar voor gaan om mee te zingen ><


    Listen to what we're not saying..

    (...)
    We gingen karaoke doen >< We hadden eerst een paar liedjes op een blad moeten aanduiden, per groepje van vier. En als het liedje dan gespeeld ging worden, moest je naar voor gaan om mee te zingen ><

    Haha, zeker door leraren bedacht? :P Ik zou dat echt nooit overleven, want ik zing zo vals als een kraai xD
    Sterkte met je trauma, dan maar. Of valt het nog mee?


    I clicked my heels and wished for you.

    (...)
    Haha, zeker door leraren bedacht? :P Ik zou dat echt nooit overleven, want ik zing zo vals als een kraai xD
    Sterkte met je trauma, dan maar. Of valt het nog mee?


    Ja, door wie anders?! :p Typisch >< Ik zing ook niet echt goed hoowr, maar gelukkig was er iets mis met de microfoon. Dn hoorde je mij niet echt heel goed x'D


    Listen to what we're not saying..

    Hahaha dat is coool , mijn broer gaat over 3 weken naar slowakije , en een week later komt er een jongen uit slowakije hier naar toe:') wij hebben dat pas in de 4e enzo.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Dit jaar komen er Italianen naar onze school >w<


    LikeYourTheBestHoney..<33

    Ja, met Denemarken vorig jaar. Heb ik ook aan meegedaan. Gingen we met z'n allen jumpen :']


    No growth of the heart is ever a waste

    wij met de belgen alleen die wisten niet eens dat een zoemer het teken voor pauze voorbij isXD

    Bij de andere campus doen ze dat met Finse. Dan komen er twee finse meisjes naar 7de haarzorg en dan gaan er twee meisje van het 7de haarzorg naar Finland. En dat hebben ze in het 4de,fso ook gedaan met een meisje en zie ging naar Duitsland maar dat was wel niet omgekeerd. En volgend jaar,fso. Gaan alle leerlingen die in het 4de zitten naar andere landen.

    nee onze sgool is doodsaai..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    wij met de belgen alleen die wisten niet eens dat een zoemer het teken voor pauze voorbij isXD
    In België is dat ook hoor >< Maar ik weet het eigelijk niet of er uitwisselingsprojecten worden gedaan in onze school


    Only losers can act the way you do

    nee, alleen in de werkweek, maar dat is met..uhmmmm....ff denken.....tsjechië ofzo?..kweet niej meerxD


    Music is my drug, I need it all the time!

    volgs mij was het slowakijke of kroatiëxD
    kan ook nog..


    Music is my drug, I need it all the time!