• sgeel typ ..?
    Like , ik sgrijf de s in plaats van de z idd ..
    En ik gebruik nou eenmaal veel stopwoordjes. Maar je kunthet ook overdrijfen ><
    Like ,sommige kindjes beweren dat se nii eens kunne lezen wat ik typ Oo Like sgrijf ik dan soo beroerd ..
    EN voor de wezens die het egt boeit ik kan wa normaal sgrijven XD alsk wil sgrijf ik perfect nederlands met moeilijke woorden enal , Alleen Dat is soo Saai..
    Nederlands verkachten is veel leuker ^^
    Like,, gerent of geront..
    Geront klinkt tog veel leuker XD
    Iedereen zegthier respect hebben voor elkaars stijl enseu ,,heb dan ook respect voor elkaars typmaniertjes XD Amen ^^


    Crack a bottle

    Ik vind het onhandig.
    Ik moet de tekst 3 keer overlezen voor ik het kan lezen : )


    I recycle my thoughts.

    Je schrijft inderdaad beroerd jaa ><
    Maar i dont care x]

    Dat ik beroerd sgrijf weetik ><
    Like ,, Een eker moesk iets voor NL sgrijven ,Sag iedereen raar kijken.. Dat hele ding was in perfect nederlands met moeilijke woorden enseu XD
    maar like ,so type hoek doe hebk meself aangewent en da typt een stuk sneller >< EN jij bent geloof ik 1 van de weinigen die da dan niet uitmaaktXD


    Crack a bottle

    (...)
    Whaha ,, Valt het erg op [à]
    Erg raar ,, Kben sonn lief kind ;$(A)

    Het valt idd erg op, but i love you <3


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik vind het onhandig.
    Ik moet de tekst 3 keer overlezen voor ik het kan lezen : )

    Er staan veel stopwoorden in, Ktyp de s ipv z , En verander ww soms een beetje heel erg XD
    Maar volges mij kan iemand wel begrijpen wat ik bedoel ,, ALs die een beetje nadenkt X']


    Crack a bottle

    ja ik vind het ook irritant om jou verhalen op 't forum te lezen.
    Sorry maar dat gebreezer haat ik gewoon.

    I don't really care, als ik het maar kan lezen eigenlijk. (:
    En of ik dat bij jou teksten kan? Ja, eigenlijk wel.
    x.


    ok

    ja ik vind het ook irritant om jou verhalen op 't forum te lezen.
    Sorry maar dat gebreezer haat ik gewoon.

    dat kan maar ik typ geen breezertaal =.='


    Crack a bottle

    (...)
    dat kan maar ik typ geen breezertaal =.='

    scheel nederlands vind ik ook breezer taal. je verandert expres de z is een s enzo.
    Dat is wel degelijk breezer, alleen de hoofdletters missen nog.

    Ik had informatica en die zei da ik ni kon type :O like OMG xD als ik ni kon type, waarom staat der dan lettertjes op Mijn GETYPTE blad .. >.<, najaa


    Your Butt is Mine!

    Je bent nou eenmaal een Weirdo he (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    scheel nederlands vind ik ook breezer taal. je verandert expres de z is een s enzo.
    Dat is wel degelijk breezer, alleen de hoofdletters missen nog.

    expres?? Like net of ikk daa ove nadenk wat ik typ ><
    Ik typ het gwn en like ,, soo ben ik dat eenmaal gewent ,, Ik ga egt niet een uur nadenken om iets te typen =.='
    En breezertaal is ook met de e in 3 veranderen en alles,, en totaal anders dan wat ik typ ^^


    Crack a bottle

    Als het jou goed doet, lekker blijfen doen.

    Ik had informatica en die zei da ik ni kon type :O like OMG xD als ik ni kon type, waarom staat der dan lettertjes op Mijn GETYPTE blad .. >.<, najaa

    Like ,het heeft ook een voordeel X']
    Mijn mama kan mijn msngesprekken en smsjes niet lezen X'] Wat soms ook maar beter is x_X


    Crack a bottle

    Zolang mensen het kunnen lezen is het goed, maar wanneer velen toch écht niet meer weten wat er staat moet je eens overwegen om weer normaal, zoals anderen, te gaan typen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Zolang mensen het kunnen lezen is het goed, maar wanneer velen toch écht niet meer weten wat er staat moet je eens overwegen om weer normaal, zoals anderen, te gaan typen.
    Honnie,, Als mensen niet kunnen lezen wat ik typ kunnen ze ook niet reageren Duss ze seuren teveel X'];$
    En ik typ gwn hoe ik wil XD like, er zijn genoeg mensen die het wel begrijpen,, (A)


    Crack a bottle