• sgeel typ ..?
    Like , ik sgrijf de s in plaats van de z idd ..
    En ik gebruik nou eenmaal veel stopwoordjes. Maar je kunthet ook overdrijfen ><
    Like ,sommige kindjes beweren dat se nii eens kunne lezen wat ik typ Oo Like sgrijf ik dan soo beroerd ..
    EN voor de wezens die het egt boeit ik kan wa normaal sgrijven XD alsk wil sgrijf ik perfect nederlands met moeilijke woorden enal , Alleen Dat is soo Saai..
    Nederlands verkachten is veel leuker ^^
    Like,, gerent of geront..
    Geront klinkt tog veel leuker XD
    Iedereen zegthier respect hebben voor elkaars stijl enseu ,,heb dan ook respect voor elkaars typmaniertjes XD Amen ^^


    Crack a bottle

    (...)
    expres?? Like net of ikk daa ove nadenk wat ik typ ><
    Ik typ het gwn en like ,, soo ben ik dat eenmaal gewent ,, Ik ga egt niet een uur nadenken om iets te typen =.='
    En breezertaal is ook met de e in 3 veranderen en alles,, en totaal anders dan wat ik typ ^^

    Care ik vind het breezeren x'D
    en 't lijkt mij nogal moeilijk om de s en z per ongeluk verkeerd te doen maargoed.
    Anw, ik vind dat niet bij jou alleen hoor, meer mensen typen wel zo. En meestal negeer ik die berichten dan.
    x') ik ga geen moeite doen die berichten te vertalen naar normaal abn.

    Ik ben wel even bezig als ik een berichtje van jou lees ja. Sorry. :'D


    blame the bully.

    (...)Honnie,, Als mensen niet kunnen lezen wat ik typ kunnen ze ook niet reageren Duss ze seuren teveel X'];$
    En ik typ gwn hoe ik wil XD like, er zijn genoeg mensen die het wel begrijpen,, (A)

    Ze kunnen dan wel reageren. Ze kunnen dan dingen zeggen als 'Ik snap niet wat er staat' of iets in die richting. En dan reageren ze toch (:.
    Er zyn dan wel mensen die het wél begrypen maar ook genoeg die het niet begrypen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik vind het onhandig.
    Ik moet de tekst 3 keer overlezen voor ik het kan lezen : )
    \samefor me.
    en ik erger me er een beetje aan.


    i need you like a heart needs a beat.

    Ja je schrijft zo beroerd.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)
    Care ik vind het breezeren x'D
    en 't lijkt mij nogal moeilijk om de s en z per ongeluk verkeerd te doen maargoed.
    Anw, ik vind dat niet bij jou alleen hoor, meer mensen typen wel zo. En meestal negeer ik die berichten dan.
    x') ik ga geen moeite doen die berichten te vertalen naar normaal abn.

    Om eerlyk te zyn: Ik vind het ook nogal breezer. En af en toe irriteer ik me er wel aan. En als je zo'n bericht dan naar normaal abn moet vertalen duurt het wel eens lang. Maar Tara, je kan wel degelyk perongeluk de s en z verkeerd doen. Byv. als je niet weet of het met een s of z is, en gewoon maar gokt.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Care ik vind het breezeren x'D
    en 't lijkt mij nogal moeilijk om de s en z per ongeluk verkeerd te doen maargoed.
    Anw, ik vind dat niet bij jou alleen hoor, meer mensen typen wel zo. En meestal negeer ik die berichten dan.
    x') ik ga geen moeite doen die berichten te vertalen naar normaal abn.

    Dat vind jij ><
    En toenk kleiner was heb ik mezelf dat aangeleert omdak dat sneller vond typen ^^ en nu gaat het duss automatisch ><


    Crack a bottle

    Dat vind jij ><
    En toenk kleiner was heb ik mezelf dat aangeleert omdak dat sneller vond typen ^^ en nu gaat het duss automatisch ><
    Ja en dat was dus niet handig :')
    But ja dat vind ik ja, jij vroeg meningen O.o

    og as ge iet nie snapt vraag da dan gwn e xD
    ik schryf ook veel foute omda ik gwn te lui ben om normaal nederlands te schryve


    Moving on but never letting go

    og as ge iet nie snapt vraag da dan gwn e xD
    ik schryf ook veel foute omda ik gwn te lui ben om normaal nederlands te schryve

    met jou kan ik praten X']

    @Cherished
    Dat vroeg ik ook ,maar ik zei dat jij vind dat ik breezertaal praat =.=' EN daar vroeg ik duss niet om ,,aangezien het geen breezertaal is ^^


    Crack a bottle

    (...)
    Dat vind jij ><
    En toenk kleiner was heb ik mezelf dat aangeleert omdak dat sneller vond typen ^^ en nu gaat het duss automatisch ><

    Hoe jy typt lykt mý gewoon het zelfde als hoe ik typ. Je kan af en toe wel dingen vergemakkelyken. Dingen zoals i.p.v -ij -y te schryven. Dát is tenminstens nog duidelyk, maar hoe jy typt is voor velen niet te lezen meer.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    met jou kan ik praten X']

    @Cherished
    Dat vroeg ik ook ,maar ik zei dat jij vind dat ik breezertaal praat =.=' EN daar vroeg ik duss niet om ,,aangezien het geen breezertaal is ^^

    vind jij, hebben we hier even een goed discussiepunt? x'D


    Hoe jy typt lykt mý gewoon het zelfde als hoe ik typ. Je kan af en toe wel dingen vergemakkelyken. Dingen zoals i.p.v -ij -y te schryven. Dát is tenminstens nog duidelyk, maar hoe jy typt is voor velen niet te lezen meer.


    Agree.

    HEE DIT SI EEN LEUKE DISCUSSIE
    ja ben terug van eten dus ga me er even inmengen..

    maar als je met een s sgrijft inplaats van een z is dat breezer ? dan schrijf ik ook breezer toch ? xP


    We can only learn to love by loving.

    NINi ,, jij sgrijft geen breezer wnt dat typ je WAY anders =.=
    En selfs Pascal kan makkelijk lezen wat ik zeg .. En hijs dom geboren ><


    Crack a bottle