• Heb ik eindelijk al mijn schatjes weer terug, Mweh, moest er twee maandjes zonder doen, maar over 10 dagen, Jeash.

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    hmmm kun je de waarschuwing geven dat als ze weer shit uithalen ik ze hoogstpersoonlijk weer een ban geef? >_>


    BAM!

    Seg maar tegen char dat ik een wereldoverheersingsplan heb waaraan niemand kan tippe xd

    Ze leest mee hoor lieverd, ze kan alleen niets typen.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    hmmm kun je de waarschuwing geven dat als ze weer shit uithalen ik ze hoogstpersoonlijk weer een ban geef? >_>

    Je zult je nog verbazen hoor, als ik kan veranderen kan Charissa dat ook, daar gaat ik wel voor zorgen, maar ik zal het eens doorgeven,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ze leest mee hoor lieverd, ze kan alleen niets typen.^^


    he shit da vergeetk steeds ;;

    HAAJJ CHAR Xd
    IK MIST JOUW xD




    en nou gak :l
    moet weg vn mijn mommie

    xx


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Je zult je nog verbazen hoor, als ik kan veranderen kan Charissa dat ook, daar gaat ik wel voor zorgen, maar ik zal het eens doorgeven,.
    Ik heb geen vooroordelen en geef iedereen een eerlijke kans, maar ik zou iedereen met een strafblad as big as theirs een ban geven als ze nog iets zouden uithalen =) ik hoop dat ze hier van geleerd hebben, ik heb echt wat beter te doen dan achter hun kont aan te lopen om te kijken of ze iets fout doen


    BAM!

    Geen idee waar dit over gaat :'3?


    I don't need words to feel those lips.

    Geen idee waar dit over gaat :'3?

    gebande mensen die terug komen, what reminds me, waren dit soort topics niet verboden? ¬¬ like, -slotje-


    BAM!

    Yeaaaaah!
    SIHAAAM<3
    CHARISAAA<3
    JOOOYYCCEEE<3