• Like.. Op school heb ik duss zeg maar 2 groepjes vrienden. Like ,, Mijn BF segmaar.. EN gewoon mijn andere vriendinnen van de klas enseu. Maar in de pauzes staat 1 son groepje beneden in de gangen ,en de andere sit boven in de aula.
    Bei beiden is het soms echt lachen ,en soms te saai voor woorden. Maar nu weet ik duss niet waar ik dan in de pauzes moet gaan staan. WNt ik wil mijn BF niet het gevoel geven of ik der negeer ,maar mijn andere vriendinnen like ook niet. En soms vind ik het bij mijn andere vriendinnen (van mijn klas enseu) leuker dan met mijn BF :X


    Crack a bottle

    wissel het om x:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Uhm. als je zegt dat je topics toch alleen maar nutteloos zijn, waarom maak je er dan een?
    en nee.
    ik zoek, en wil geen ruzie met je.

    Ga gewoon samen zitten, met die twee vriendinnen.

    okay dit bedoel ik echt niet lullig maar, dit vond ik wel een goed topic.

    ik ken t probleem, heb het zelf ook wel eens, het vervelende is ook dat de beide gropejes elkaar haten.
    ik ga altijd heen waar ik op dat moment zin in heb.
    Mijn echte vrienden respecteren het als ik bij andere mensen sta en de anderen ben ik geen verklaring schuldig.


    i need you like a heart needs a beat.

    wissel het af? ene pauze die groep, andere pauze andere groep. lekker simpel en niet te moeilijk denken. (;


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ga samen staan met de 2 groepjes??

    samen staan kanniet wnt die ene wil juist niet in de aula sitten en die andere juist wel xD
    En afwisselen werkt heel irritant ,wnt dan laat ik me altijd ompraten om dan die andere pauze daar ook te staan :X Like .. Best wel kut XD


    Crack a bottle

    Ik zou ook afwisselen. ^^

    Ik ben net neiuw in een sgool xD
    En nu ben ik nogal Still op sgool (?) xD en ja plezier is er ook nog niet, maar da komt nog

    En Weet je,idd ga naar de ene groep als je daar zin in hebt ^^


    Your Butt is Mine!

    samen staan kanniet wnt die ene wil juist niet in de aula sitten en die andere juist wel xD
    En afwisselen werkt heel irritant ,wnt dan laat ik me altijd ompraten om dan die andere pauze daar ook te staan :X Like .. Best wel kut XD

    uhm..... sjaa..ik weet het toch niet....xD^^