• Ik moet dus overmorgen een CKV verslag inleveren, uds ik denk ga ik er een boek voor lezen, dus ik kies een boek uit, laat ik hem keuren door mijn leraar, AFGEKEEURD, Godver, dus nu heb ik niets voor vrijdag, echt die gast wil ik ver moorden, en wie de hel heeft CKV bedacht!
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    weet niet..xD^^ maar das wel echt k*t!!...gelukkig heb ik ckv niet....nog niet dan....xD^^

    maar sterkte ermee he...xD

    xx

    Wacxht maar tot je het hebt, serieus moet ik ook nog beeldende verslagen maken, wat verwacht ie van me, dat ik een kijkdoos ga maken ofzo,.. Pff.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik weet eigelijk niet of ik wel CKV ga krijgen, maar als ik het krijg, oeh.
    dan ga ik dat dus zo niet halen. ¬¬'

    Wacxht maar tot je het hebt, serieus moet ik ook nog beeldende verslagen maken, wat verwacht ie van me, dat ik een kijkdoos ga maken ofzo,.. Pff.


    haha...xD^^....maar ik moet dan waarschijnlijk allemaal dingen van dans opzoeken enzo....(ik doe een dansopleiding...)teminste dat moeten van die oudere doen.......(oudere dansers..xD^^).... maar dan moeten ze ook ene heel lang verslag maken enzo.... of werkstuk ofzo.... maar goed...ik ben blij dat ik het nog niet heb..
    xx

    Mwah. Een kijkdoos moesten wij vorig jaar ook maken, oh dear, wat heb ik daar toen lang aan gezeten. Gelukkig ben ik daar nu van verlost :'). Veel succes met een nieuw te vinden dan =P. En als het een troost zou moete zijn, ik moet een boek van Frans lezen tegen Maandag en ik ben nog niet verder dan de eerste pagina geraakt en moet er nog 178 gaan en snap er niks van. Achja, whatever ofzo =].

    Verplaatsing naar 'School' btw ;).


    Tanya is de beste.

    ik moest een verslag maken over de film maria antionnete.
    ze eten alleen maar in die film ¬¬'
    en als ze eindelijk gaan neuken waar t om draait en een kind krijgen is die film afgelopen. -_-'

    oehh had ik ook alleen ik moest m dus vndaag inlevere xD
    mja ik had niets cultureels gedaan ofzow ¬¬
    dus ik had met mijn eigen fantasie een CKV verslag verzonnen :$ dat ik met een vriendin naarh et dick bruna huis was gegaan om nijntje te bewonderen xD


    A Noble was Born in Chaos

    CKV was bij mij altijd wel chill. Was nooit zo moeilijk.


    The economy is suffering, let it DIE!